Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه : فاطمه رضوان‌مدنی اظهار داشت: در استان کرمانشاه بیش از ۱۶۴ هزار مددجوی بهزیستی وجود دارد که از این تعداد ۴۲ هزار توانخواه هستند و معلولیت آن‌ها در سطح جسمی، روانی و شنوایی، بینایی و گفتاری است.

وی عنوان کرد: چنانچه توانخواه سرپرست خانواده باشد به تعداد اعضای خانواده مستمری و معیشت دریافت می‌کند و اگر عضو خانواده باشند به فرزند تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوان‌مدنی گفت: افرادی که معلولیت شدید دارند سه ماه یکبار ۲۵۰ هزار تومان به عنوان حق پرستاری به حساب آن‌ها واریز می‌شود و ۶۵۰ نفر ضایعه نخاعی در استان وجود دارد که ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق پرستاری دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: تلاش می‌شود تمام خانواده‌هایی که دارای دو توانخواه یا بیشتر هستند صاحب خانه شوند و دغدغه مسکن را نداشته باشند و براساس تفاهم‌نامه‌ای که سال گذشته با بنیاد برکت منعقد شد مقرر شد ۱۰۰ واحد مسکن برای این خانواده‌ها ساخته شود.

رضوان‌مدنی بیان کرد: سازمان بهزیستی نیز تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده که مقرر شده ۱۵۰۰ واحد مسکونی با همکاری بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا برای زنان سرپرست خانوار که فرزند توانخواه دارند ساخته شود و سهمیه کرمانشاه نیز مشخص است.

وی گفت: در ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو توانخواه مقرر شده که هزینه‌های انشعاب آب، برق، گاز و هزینه‌های شهرداری رایگان باشد.

رضوان‌مدنی افزود: براساس قانون هر اداره و سازمان دولتی باید سه درصد از ظرفیت استخدام خود را به توانخواهان اختصاص دهد عنوان کرد: از ادارات درخواست می‌شود که این سهمیه را لحاظ کنند.

48

کد خبر 1395180

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه رضوان مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • تخصیص زمین به خانواده ۳ فرزند به بالا در استان همدان
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی