Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آلمان اعتراضات اخیر مردم آمریکا به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس را چیزی فراتر از مشروع خواند و ابراز امیدواری کرد که این اعتراضات به نتیجه مطلوب بینجامد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نیویورک تایمز، «هایکو ماس» وزیر امور خارجه آلمان امروز سه‌شنبه در یک نشست خبری در برلین اعلام کرد که اعتراضات مردم آمریکا به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس در ایالت مینه‌سوتا امری کاملاً مشروع و قابل درک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه آلمان در خصوص تحولات اخیر آمریکا به خبرنگاران گفت: «اعتراضات مسالمت‌آمیزی که ما در آمریکا شاهدش هستیم و گروه‌های مختلفی از جمله افسران پلیس در آن حضور دارند، چیزی قابل درک و فراتر از مشروع است.»

وی افزود‌: «فقط امیدوارم که این اعتراضات صلح‌آمیز به خشونت کشیده نشود و فراتر از آن امیدوارم که این اعتراضات تأثیرگذار باشند.»

هایکو ماس همچنین در واکنش به حمله نیروهای پلیس به تنی چند از خبرنگاران شبکه آلمانی دویچه وله در شهر مینیاپولیس اعلام کرد: «در این خصوص با مقامات آمریکایی در تماس هستیم. خبرنگاران باید قادر باشند کار خود یعنی تهیه گزارش‌های مستقل را در امنیت کامل انجام دهند. کشورهای دموکراتیک باید بالاترین استانداردها را برای حفاظت از آزادی رسانه‌ها رعایت کنند.»

مصاحبه| فعال ضد نژادپرستی آمریکایی: دولت ایالات متحده در قتل‌های پلیس همدست استخیابان‌های اطراف کاخ سفید به درخواست سرویس مخفی آمریکا مسدود شدندانتقاد وزارت امور خارجه از سکوت دولت‌های غربی درباره تظاهرات آمریکااوضاع داخلی آمریکا در سایه ناآرامی‌های سراسری به کدام سو می‌رود؟فیلم/ شلیک گاز اشک‌آور توسط پلیس آمریکا به خودروی حامل زن باردار!مجروح شدن خبرنگاران «تی‌آر‌تی ورلد» ترکیه در جریان پوشش اعتراضات آمریکا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "آلمان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آلمان اخبار آمریکا اخبار آلمان خارجه آلمان امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • بلینکن: حمله به رفح خسارتی فراتر از انتظار به همراه دارد
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است