Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و وزارت ورزش و جوانان دخالتی ندارد.

مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان، برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی محمد دادکان بیان شده و بسیار عجیب، سوال برانگیز و مبهم و از همه مهمتر مصداق بارز توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تشویش اذهان عمومی نسبت به برخی مشکلات از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد. از همه مهمتر اینکه خارج از دایره اخلاق است که خود را مبرا از هرگونه اشکال، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته و با ادبیات توهین‌آمیز آنها را به دلالی متهم کنیم. بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

فلاح حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و گفت: اگر زمانی برخی افراد خلاف منافع ملی حرکت کرده، اکنون در این برهه از زمان ضروری است بدون فرافکنی و بدون حب و بغض‌ها در چنین چالش‌هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور، منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می‌کند با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش کمک کرده و به آبرو و حیثیت کشور بیندیشند.

وی تصریح کرد: باید پذیرفت که انتقاد سازنده می‌بایست با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه برخی اشخاص با اهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه‌ها با ادبیات غیراخلاقی بیان کنند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است و اگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوییم./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

---

جلسه روسای فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش/ بررسی روند اصلاح اساسنامه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • صحرایی: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان اصلاح می‌شود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد