Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت:تحقق شعار سال در گرو همراهی و همدلی همه ارکان نظام است.

علی مصطفوی امروز سه شنبه ۱۳ خرداد در مراسم تکریم و معارفه فرماندار میاندوآب به توانمندیها و ظرفیت های این شهرستان برای توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: همراهی و همدلی همه ارکان نظام لازمه تحقق شعار سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به توجه به تقسیمات کشوری در دولت تدبیر و امید، گفت: در سال گذشته در آذربایجان‌غربی ۶ نقطه روستایی به شهر ارتقا یافت و در طول ۹ ماه گذشته نیز ۲ روستا در استان شامل «فیرورق» در خوی و «بکتاش» در میاندوآب به بخش ارتقا یافت و بزودی بخشداری «بکتاش» ایجاد می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین امسال ارتقای ۷نقطه را به شهر در استان به وزارت کشور پیشنهاد داده‌ایم که پس از بررسی‌های بیشتر جهت تصویب به هیات دولت ارجاع می‌شود و هر چقدر خدمات زیادی به این نحو به روستا کشیده شود، شاهد مهاجرت مردم به شهرها نخواهیم بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه آن حضرت سه کار مهم را انجام دادند که هیچ کسی جرات انجام آنها را نداشت، گفت: یکی از این کارها، فراهم کردن مقدمات ظهور انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بود و در همان سال انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: کار دوم مدیریت مدبرانه جنگ تحمیلی بود و در طول تاریخ هر موقع جنگی علیه ایران روی می‌داد بخشی از خاک کشور به عنوان امتیاز به دیگران واگذار می‌شد ولی در دوران دفاع مقدس با مدیریت حضرت امام خمینی(ره) و به رغم توطئه استکبار جهانی و قدرت‌های زورگو که رژیم صدام را حمایت می‌کردند ، این جنگ به پیروزی منجر شد.

وی اضافه کرد: با درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حکومت اسلامی در اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی استقرار شد و با برگزاری انتخابات، نوع حکومت، همه‌پرسی قانون اساسی، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی رای مردم را در نظام جمهوری اسلامی ایران دخالت دادند و به عبارتی مردم سالاری دینی را نهادینه کردند.

معاون استاندار بیان کرد: اکنون نیز بعد از ۳۱ سال هدایت و رهبری این نظام بر عهده خلف صالح حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که به بهترین شیوه و به رغم توطئه استکبار جهانی کشور را مدیریت کردند و در طول سال‌های گذشته توطئه‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و استکبار هر روز به هر بهانه‌ای توطئه‌ جدیدی را علیه نظام و مردم ایران ایجاد می‌کند ولی این توطئه‌ها با رهبری داهیانه رهبر انقلاب به فرصت تبدیل شده‌است‌.

وی با اشاره به اینکه در دنیا از ۱۰ کشور به عنوان کشور حادثه‌خیز یاد می‌شود و ایران یکی از آنهاست، افزود: از ۴۰ بلایای طبیعی دنیا، تاکنون ۳۲ مورد از آن در ایران تجربه شده که امسال نیز با شیوع کرونا، یک بلایای دیگر به این آمار اضافه شد.

وی بیان کرد: در این میان مدیران باید هنر و مدیریت مقابله با این بلایای طبیعی را داشته باشند و خوشبختانه ایران اسلامی در بحث کرونا سربلند و با موفقیت بیرون آمد.

مصطفوی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت، ادامه داد: در سایه اجرای این طرح، اکنون هیچ بیمارستانی در کشور با کمبود تخت مواجه نیست ولی وقتی در رسانه‌ها اخبار دیگر کشورها را می‌بینیم، بیماران کرونایی را در راهروهای بیمارستان‌ها بستری می‌کنند و یا بیماران مسن را پذیرش نمی‌کردند.

مصطفوی با بیان اینکه در زمینه پذیرش بیماران کرونایی در جمهوری اسلامی ایران بین فقیر و غنی هیچ تفاوتی وجود ندارد، گفت: همچنین با هدایت‌های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مدیریت و مقابله با این بیماری به نحو مطلوب انجام گرفت.

وی ادامه داد: نباید تصور کرد که کرونا تمام شده و اگر دولت برخی محدودیت‌های اجتماعی را  بر می‌دارد به منزله پایان کرونا نیست، بلکه به خاطر مسایل معیشتی مردم است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حسام شیرازه محبت به عنوان سرپرست فرمانداری میاندوآب معرفی و از زحمات مهدی قهرمانی فرماندار سابق تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی توطئه کروناویروس سالگرد ارتحال امام خمینی ره آذربایجان غربی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت

رئیس جمهور گفت: سفر به پاکستان و سریلانکا در این مقطع این پیام را به منطقه و جهان داد که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی بامداد پنجشنبه پس از بازگشت از سفر رسمی به دو کشور پاکستان و سریلانکا، در گفت‌وگویی درباره نتایج و دستاوردهای این سفر اظهار کرد: بخش اول سفر ما به پاکستان بود که مردم آن علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شور و شوق و نشاط مردم پاکستان نسبت به مردم ایران بالاست، افزود: علیرغم برخی محدودیت‌های امنیتی برای حضور در اجتماعات، اما در آن بخش از اجتماعات نخبگان علمی و فرهنگی که حضور یافتیم، با استقبال و شور و نشاط بالای مردم پاکستان مواجه شدیم که این مقدار ابراز علاقه به امام راحل، رهبری معظم انقلاب، انقلاب شکوهمند اسلامی و مواضع جمهوری اسلامی طبیعی بود.

آیت‌الله رئیسی دیدارهای صورت گرفته با مسئولان عالی پاکستان را هم عمدتاً ناظر به کارها، همکاری‌ها و مسائلی دانست که در گذشته با پاکستانی‌ها دنبال می‌شد و به هر دلیلی دچار وقفه شده بود و اظهار داشت: از جمله درباره همکاری‌ها در حوزه انرژی تصمیماتی اتخاذ و مقرر شد این همکاری‌ها با قوت ادامه پیدا کند. همچنین در حوزه همکاری‌های تجاری و اقتصادی، با موافقت دو کشور رسیدن حجم مبادلات به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول هدف‌گذاری شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در دیدارهایی که با فعالان اقتصادی پاکستانی داشتیم آنها مصمم بودند کار را به نحوی دنبال کنند که در زمان کوتاهی به حجم تجارت ۱۰ میلیارد دلاری برسیم، تصریح کرد: در حوزه کار فرهنگی نیز به دلیل قرابت‌های فرهنگی و ارتباطات همسایگی قلبی و قبلی تصمیمات خوبی اتخاذ شد و در مجموع آنچه ضرورت داشت میان دو کشور در جلوه اسناد همکاری متجلی شود، انجام شد. همچنین در مذاکرات صورت گرفته با مسئولان عالی دو ایالت پنجاب و سند نیز که همکاری‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی با ایران دارند، توافق شد موانع گسترش همکاری‌ها رفع و کار با قوت دنبال شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به بخش دوم سفرش به سریلانکا، خاطرنشان کرد: اولین موضوع سفر به سریلانکا که ارتباطات خوبی با ما دارد، افتتاح طرح بزرگ و چند منظوره برق‌آبی در این کشور بود که از سوی شرکت ایرانی فرآب با تکنولوژی کاملاً به‌روز و سطح بالا و پیچیده و کار علمی قابل توجه اجرا شده بود. بهره‌برداری از این سد خبر خوبی برای مردم سریلانکا بود و قرار شد نسبت به صدور خدمات فنی و مهندسی از ایران به سریلانکا کار با قوت دنبال شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف از جمله صدور خدمات فنی-مهندسی دارد که می‌توانیم بر اساس آنها همکاری‌های خوبی با کشورهای همسو، همسایه و آسیایی داشته باشیم، گفت: موضوع دوم سفر به سریلانکا گسترش تجارت و همکاری اقتصادی با این کشور بود که تصمیمات خوبی درباره آنها اتخاذ شد.

آیت‌الله رئیسی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه ارتباط با کشورهای آسیایی به ویژه پاکستان و سریلانکا در حوزه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد، افزود: این سفر در مقطع فعلی می‌تواند گام مثبتی در جهت توسعه روابط سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، تجاری، علمی و فناوری با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل باشد.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط منطقه، تحولات اخیر و نیز مسئله غزه نَفس برگزاری این سفر چه دستاوردهایی داشت؟ گفت: این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده بود، اما انجام آن در این مقطع نشان دهنده اقتدار، عزت و عزم جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با همسایگان و کشورهای همسو و مستقل بود. منطقه و جهان این پیام را از این سفر دریافت کردند که جمهوری اسلامی ایران کشور قدرتمندی است که هم می‌تواند از جایگاه اقتدار و عزت سخن خود را با دشمنان بیان کند و هم ارتباط خود را با دوستان تداوم و تحکیم بخشد.

کد خبر 747730

دیگر خبرها

  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است