Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:58:07 GMT

تخریب غیر اصولی ساختمان حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۹۹۴

تخریب غیر اصولی ساختمان حادثه آفرید

تخریب غیر اصولی یک واحد ساختمانی دو طبقه در میدان مخابرات اردبیل حادثه آفرید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تخریب غیر اصولی یک واحد ساختمانی دو طبقه در میدان مخابرات اردبیل حادثه آفرید.

علی ایمانی، سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اردبیل اظهار کرد: حادثه ریزش آوار به سازمان آتش نشانی استان اردبیل گزارش شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات پایگاه‌های آتش‌نشانی دو و سه اردبیل به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این حادثه منجر به ریزش ساختمان و گرفتار شدن دو کارگر شد که با تلاش فراوان تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی نجات یافتند.

ایمانی اظهار داشت‌: از لحظه رخ دادن این حادثه، مردم در اطراف محل حادثه حضور داشتند و حتی پس از حضور نیروهای امدادی نیز متفرق نشدند که حضور به این شکل مردم به دلیل احتمال ریزش دوباره آوار بسیار خطرناک بوده و روند امدادرسانی را هم کند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی استان اردبیل تأکید کرد: از عموم همشهریان تقاضا داریم در صورت وقوع هرگونه اتفاقی، در محل حادثه تجمع نکنند تا با این کار سلامتی و جان خود را به خطر نینداخته و در روند امدادرسانی و نجات جان مصدومان اختلال ایجاد نشود.

وضعیت عمومی مصدومان خوب است

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل به خبرنگار فارس گفت: تیم‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

مجید محمد غریبانی تصریح کرد: دو کارگر مصدوم به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند که حال عمومی مصدومان مناسب و مطلوب بوده و مصدومیت خاصی نظیر شکستگی استخوانی ندارند.

-انتهای پیام/3463/620/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل حادثه تخریب علی ایمانی استان اردبیل محل حادثه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • ظرفیت های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی