Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@02:22:32 GMT

مدافع مصدوم استقلال راهی کلینیک باشگاه شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۰۵۷

مدافع مصدوم استقلال راهی کلینیک باشگاه شد

عارف غلامی مدافع تیم استقلال که در تمرین این تیم دچار مصدومیت شده بود، راهی کلینیک باشگاه استقلال شد تا تحت مداوا قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزرای آنا طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال که از ناحیه مچ پا دچار ضرب خوردگی جزئی شده است، با نظر کادر پزشکی پس از تست کرونا راهی کلینیک باشگاه استقلال شد تا تحت مداوا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از ابتدای هفته بعد در تمرینات حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: مدافع تیم استقلال عارف غلامی کلینیک باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر جدول طلایی شد

در هفته نهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه نقش جهان تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه سه بر صفر مقابل مقابل آسمان گلستان به برتری دست یافت. 


در این بازی که شاگردان سعید جهانگیری در هوای ابری و همراه با بارش پراکنده باران برگزار کردند از ابتدا هجومی آغاز کرده و در دقیقه پنج روی ارسال عارف صدری و ضربه سر مرتضی استکی به گل رسیدند؛ در ادامه و در دقایق اضافه شده نیمه اول، این بار روی پاس گل جواد دهقانی و ضربه پای چپ سید علی حسینی به گل دوم دست یافتند.


در نیمه دوم و با تعویض‌های هجومی که در دستور کار قرار گرفت عارف صدری روی توپ ربایی عالی نوید تجلی موفق شد گل سوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با همین نتیجه پایان یافت.

در جدول رده بندی تیم سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدر نشین است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد
  • صدر جدول طلایی شد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال