Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:37:43 GMT

براتی: خطر تعلیق فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۱۸۴

براتی: خطر تعلیق فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند

رئیس کمیته تدوین مقررات فوتبال گفت که خطر تعلیق، فدراسیون فوتبال کشورمان را تهدید نمی‌کند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد براتی در گفت‌وگو با بخش خبر ورزشی در شبکه سوم سیما درباره نامه فیفا و ایرادات گرفته شده به اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت:همانطور که استحضار دارید، فدراسیون قبل از آغاز سال جدید قصد برگزاری انتخابات را داشت، اما فیفا با این استدلال که اساسنامه فدراسیون ایران فاقد شرایط مورد نظر فدراسیون جهانی است، از برگزاری انتخابات ممانعت به عمل آورد و خواستار اصلاح اساسنامه موجود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا مجموعه فدراسیون بلافاصله موضوع اصلاح اساسنامه را در دستور کار قرار داد و براساس جدول زمان‌بندی و نقشه راهی که به تصویب فیفا رسید، قرار شد این کار با مشارکت همه اعضای مجمع و همکاری فیفا انجام شود. در اقدامی کم‌سابقه و شاید هم بی‌سابقه، فدراسیون فوتبال ایران مبادرت به اخذ نظرات اعضای مجمع کرد. فدراسیون براساس اساسنامه فعلی صرفاً 21 روز قبل از برگزاری مجمع باید مدارک مرتبط با مجمع را ارائه کند، اما در یک اقدامی که هدفش جلب مشارکت حداکثری اعضای مجمع بود، خواستار اخذ نظرات اعضا شد. بعد از جمع‌آوری نظرات، پیش‌نویس اساسنامه با استفاده از نظرات گرفته شده و اخذ نظرات هیئت رئیسه آماده و در موعد مقرر برای فدراسیون جهانی ارسال شد.

رئیس کمیته تدوین مقررات فوتبال ادامه داد: ارسال اساسنامه به منظور تصویب آن در فیفا نیست، برای اینکه براساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، تصویب اساسنامه در صلاحیت مجمع عمومی است، اما از آنجایی‌که باید استانداردهای مورد نظر فیفا باید رعایت شود، پیش‌نویس اساسنامه ارسال می‌شود تا اگر فیفا نظری دارد، آنها را عنوان کند و بعد از تامین این نظرات، اساسنامه مجدداً به اعضای مجمع ارسال می‌شود.

براتی در واکنش به این سوال که پس موضوع تعلیق فدراسیون را تهدید نمی‌کند؟ گفت: روز 9 خرداد ماه نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی به ایران واصل شد که در آن، به تعداد بسیار محدودی که مد نظر فیفا بود، اشاره شده بود. بازهم باید تاکید کنم عددهایی که در رسانه‌ها عنوان می‌شود، صرفاً گمانه‌زنی بوده و به هیچ عنوان این تعداد اشکالاتی که گفته می‌شود به اساسنامه وارد نشده و حتی این اعداد نزدیک به عدد واقعی هم نیست. پس تعداد اشکالات و نظرات بسیار محدود است. فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند که نظر فیفا را تامین کند و نهایتاً با تعاملی که با فیفا خواهیم داشت، این مسئله انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در نامه‌ای هم که ارسال شده، مطلقاً به چنین مسئله‌ای اشاره نشده و بازهم من تصور می‌کنم که این گمانه‌زنی و شاید هم شیطنت افرادی بوده که متاسفانه نسبت به منافع ملی کم‌توجهی می‌کنند.

براتی در پایان در پاسخ به این سوال که پس تهدیدی در کار نیست؟ گفت: انشاالله که مشکلی برای فدراسیون وجود ندارد تا این لحظه هم چنین چیزی وجود ندارد.

وزارت ورزش: توهین‌ها و تهمت‌های دادکان را قانونی پیگیری می‌کنیم/ دخالتی در اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال نداریم

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون فدراسیون فوتبال اعضای مجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده