Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از درگیری مسلحانه در پی مزاحمت برای زن جوان خبر داد و گفت: در این نزاع دو نفر مصدوم شدند.

سرهنگ مهدی سرپناه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تیراندازی شب گذشته در رباط کریم اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش رباط کریم که در زندان بود، حدود ۲۰ روز پیش پس از گذراندن دوران محکومیت آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این شخص پس از آزاد شدن از زندان برای یک خانم متأهل ایجاد مزاحمت می‌کند، که در پی این ایجاد مزاحمت، زن جوان موضوع را با شوهر خود در میان می‌گذارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: همسر این خانم نیز پس از اطلاع از موضوع مزاحمت برای همسرش، موارد را با عموی خود در میان می‌گذارد و شامگاه دوشنبه درگیری بین عموی همسر خانم و نیز سه تن از اراذل و اوباش که فرد مزاحم و دو تن از دوستانش بودند درگرفت و عموی این فرد با اسلحه وینچستر به سوی مزاحمان شلیک می‌کند و دو هم دست فرد مزاحم مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.

سرپناه گفت: هم اکنون ضارب دستگیر شده و خود فرد مزاحم نیز متواری است و به زودی دستگیر و تحویل مراجع قضائی می‌شود.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباشی که از زندان آزاد می‌شوند، تا زمانی که اصلاح رفتار نداشته باشند، تحت رصد اطلاعاتی پلیس قرار دارند، به شهروندان توصیه کرد، مشکلات اینچنینی را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و با مداخله شخصی برای خود ایجاد مشکل نکنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رباط کریم درگیری مسلحانه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر، از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

کد خبر 6096799

دیگر خبرها

  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • فیلم/ درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟