Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@13:14:26 GMT

ساخت بخش ام.آر.آی بیمارستان مهریز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۴۷۶

ساخت بخش ام.آر.آی بیمارستان مهریز آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید رسول محسن‌زاده عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با قدردانی از همراهی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی یزد در اخذ مجوز افزود: با نصب این دستگاه علاوه بر بیماران بستری و سرپایی، مردم شهرستان‌های همجوار می‌توانند از خدمات این بخش استفاده کنند.

مدیر بیمارستان مهریز، خیران را بازوی توانمند این مرکز در ارایه خدمات با کیفیت به مردم دانست و یادآور شد: به همت این افراد در سال‌های اخیر بیمارستان به دستگاه‌های روز و کاربردی زیادی تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن زاده اطهار کرد: ام. آر. آی دستگاهی است که با استفاده از امواج رادیویی و مغناطیسی، تمام اتم‌های موجود در بدن انسان را آهن ربایی کرده و سپس تصاویر را ثبت می‌کند .

وی گفت: این دانش می‌تواند در تشخیص اولیه بیماری‌ها موثر باشد به عنوان مثال تنها چند دقیقه پس از سکته مغزی می‌توان محل دقیق و نوع درمان را برای آن تعیین کرد.

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیمارستان ام ار ای وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از حملات گسترده رژیم صهیونیستی به در ۲۰۰ روز گذشته به غزه اکنون اوضاع بیمارستان‌ها این منطقه از مرز هشدار گذشته و نگران کننده شده است. بیشتر بیمارستان‌ها ازجمله الشفا از خدمات خارج شده اند و تنها بیمارستان دولتی کمال عدوان در نوار غزه است که با وجود کمبود امکانات در حال خدمات رسانی به مجروحان است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار