Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  اکبر افتخاری با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود نوشت: معتقدم در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه‌ام، رسیدگی به امور بازنشستگان عزیز به منظور ارتقای کیفیت زندگی آنان است. بنابراین، رویه‌ام این نبوده و نیست که به حاشیه‌ها بپردازم و می‌دانم که بیشترین آسیب حاشیه‌پردازی‌ها به بازنشستگان ارجمند می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این حال، از آن‌جا که تحریف مصاحبه دیروزم با خبر بیست و سی در شبکه دو سیما با واکنش‌هایی همراه بود و شماری از بازنشستگان عزیز در همین صفحه نظراتی را مطرح کردند، لازم می‌دانم که به احترام این عزیزان، توضیحاتی را ارائه کنم.

وی افزود: بنده در پاسخ به پرسش خبرنگار صدا و سیما که پرسید آیا شما خودتان می‌توانید با حقوق بازنشستگان زندگی کنید، گفتم: «سطح زندگی خیلی متفاوت است. نمی‌شود اینطوری به مسائل اقتصادی پاسخ داد؛ چون تنظیماتی که هر فردی در زندگی‌اش می‌کند، متفاوت است. به نظرم اینطوری باید جواب داد که ما باید تلاش کنیم سطح حقوق [بازنشستگان]را حتما افزایش دهیم.»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در توضیح منظور خود از بیان این جمله گفت: «مقصودم این بود که هر کدام از بازنشستگان، شرایط خاص خود را دارند و حقوق‌شان بسته به این شرایط قابل ارزیابی است. ممکن است دو بازنشسته به مقدار مساوی حقوق بگیرند، اما اولی فقط یک فرزند داشته باشد و دومی چهار فرزند؛ یکی صاحبخانه باشد و دیگری مستأجر. با وجود این، در همان مصاحبه، حداقل دو بار تصریح کردم که حقوق بازنشستگان حتما باید افزایش پیدا کند و تأکید کردم که همه ارکان دولت دغدغه افزایش حقوق بازنشستگان را دارند.

افتخاری یادآور شد: متأسفانه یک منبع خبری گفته مرا دستکاری کرد و با افزودن چند کلمه به آن این طور خبر داد که مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفته است: «سطح زندگی ما با بازنشستگان خیلی متفاوت است و این دو موضوع به خاطر شرایط متفاوت، قابل مقایسه نیستند!» این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی به گردش درآمد و برخی که اصل مصاحبه را ندیده بودند، آن را بی‌احترامی به بازنشستگان گرامی قلمداد کردند.

وی تصریح کرد: اگر این قبیل اخبار جعلی، شخص بنده را هدف گرفته باشد، اهمیت چندانی ندارد و می‌توانم آنان را به خداوند دادگر یا وجدان خودشان واگذار کنم، اما مشکل این‌جاست که تحریف‌کنندگان، اعتماد متقابل بین صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان عزیز را هدف گرفته‌اند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان از این‌که «عده‌ای بخواهند مصالح بازنشستگان عزیز را در شرایط بسیار دشوار اقتصادی، وسیله اغراض شخصی یا سیاسی خود قرار دهند»، اظهار تأسف کرد. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، حقوق بازنشستگان ، صندوق بازنشستگی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی صندوق بازنشستگی کشوری حقوق بازنشستگان بازنشستگان عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان