Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل تسنیم، در پی اظهارات اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ارتباط با حقوق بازنشستگان و اظهارات وی درباره تفاوت سطح زندگی بازنشستگان و حقوق پرداختی به بازنشستگان، ۲۱ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همین رابطه  به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ جنجالی مدیر صندوق بازنشستگی درباره حقوق بازنشستگان | کنایه‌های مردم

در این تذکر خطاب به وزیر رفاه آمده است:  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی روزهای گذشته در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با این حقوقی که به بازنشستگان می‌دهید، می‌توانید زندگی کنید؟ گفته بود: سطح زندگی متفاوت است و تنظیماتی که هر فرد در آن زندگی می‌کند، تفاوت دارد.

این اظهارات که اساساً در آستانه سالروز رحلت امام مستضعفین بویی از نحوه مواجهه یک مسئول جمهوری اسلامی با ولی‌نعمتان این انقلاب عزیز نبوده است و در چارچوب دیدگاه لیبرال قابل تفسیر است، عملاً نمک به زخم بازنشستگان پاشیدن است و انتظار این است که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن برخورد متناسب با مدیرعامل صندوق بازنشستگی از ملت عزیز به صورت رسمی عذرخواهی کند.

کد خبر 517613 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بازنشستگی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی بازنشستگی مجلس شورای اسلامی صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب