Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم بزرگداشت احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) امام خمینی(ره) و قیام تاریخ‌ساز یوم‌الله 15 خرداد شامگاه سه‌شنبه در مدرسه مبارکه فیضیه پایگاه فقاهت و مرجعیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملکا از اعضای دفتر مقام معظم رهبری در قم، نصرت‌الله لطفیقائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بهرام سرمست استاندار قم، یونس عالی‌پور معاون امور زائرین استاندار قم، مرتضی حیدری فرماندار قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد

پیام مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)خاطره رهبر انقلاب از دیدار با امام خمینی(ره) در سال 65 + دست‌نوشته

آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه تهران در این مراسم درباره ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی امام راحل سخنرانی کرد و بر لزوم ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای نسل جوان تأکید کرد، در پایان این مراسم حاج عباس حیدر زاده مدیحه‌سرایی کرد.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد