Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های آنلاین شطرنج، در قالب مسابقات جوانان آسیا، به صورت منطقه‌ای، هفته‌ی گذشته، آغاز شد و شطرنج بازان کشورمان، با عملکرد خوب، در بخش دختران، موفق شدند هر ۳ سهمیه را کسب کنند.

فینال این مسابقات در بخش دختران، فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد.

رقابت‌های شطرنج در طی چند ماه گذشته، به شکل آنلاین پیگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیده، تا پایان سال، رقابت‌های حضوری را لغو کرده است. فدراسیون شطرنج کشورمان نیز رقابت‌های داخلی را آنلاین برگزار کرده، اما مسئولان فدراسیون گفته اند به محض ابلاغ مجوز، با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی لازم، رقابت‌های حضوری شطرنج را برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید :کسی تمایل به ریاست در شطرنج ندارد؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شطرنج فیده قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جوانان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران پنج شنبه ۶ اردیبهشت در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم تایلند رفتند و ۲۳ به صفر نتیجه را به حریف واگذار کردند.    نمایندگان کشورمان در سومین دیدار خود از ساعت ۱۸ امروز جمعه ۷ اردیبهشت به مصاف تیم کویت می‌روند.   تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازد.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • عیدیان راهی فینال شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین