Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی نشستی تخصصی از برنامه ریزی این اداره کل در خصوص راه اندازی سیستم آموزش مجازی تخصصی در روابط کار و تشکلات کارگری و کارفرمایی در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این جلسه که با حضور متخصصین شرکت پشتیبانی نرم افزار آموزش از راه دور دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر استان و نیز مسئولین روابط کار اداره کل برگزار شد در خصوص مزایای استفاده از بستر فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا در کشور گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت فاصله گذاری اجتماعی و احتراز از تجمعات در فعالیتهای اداری ؛ این اداره کل از ظرفیت های مجازی این شرکت در جهت اجرای آموزش های تخصصی بخش روابط کار به صورت برخط، رایگان و از طریق فضای مجازی بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : این نرم افزار که بصورت آنلاین امکان برگزاری تصویری و صوتی آموزش های تخصصی را در ساعات معین و از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر و نیز لب تاب را برای اعضای مراجع حل اختلاف ، تشکلات کارگری و کارفرمایی ، مسئولین ایمنی واحدهای تولیدی و سایر شرکای اجتماعی این اداره فراهم می آورد می تواند راهگشا و پاسخگوی بسیاری از نیازهای آموزشی بدون صرف هزینه ایاب وذهاب ، ترافیک و تدارکات وهزینه های برگزاری همایش های آموزشی حضوری باشد.
فلاح نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به جهان پرشتاب امروز در توسعه فناوری های هوشمند و نیز همه گیری و وجود خطرات شیوع بیماری کرونا در کشور ونیز کاهش هزینه ها استفاده از بستر فضای مجازی ودولت الکترونیک یک ضرورت اساسی در کشور ،دستگاههای اجرایی و نیز این اداره کل می باشد که در سالجاری در دستور کار قرار دارد.
در ادامه این جلسه کارشناسان پشتیبانی فنی این شرکت به توضیح بخش ها و امکانات مختلف این نرم افزار برای برگزاری جلسات آموزشی تخصصی پرداخته و مقرر شد در ابتدا جهت آشنایی حوزه روابط کار با نحوه آموزش از راه دور ، نشست آموزشی کارشناسان روابط کار و بازرسی کار اداره کل در هفته های جاری به صورت آنلاین اجرایی شود و پس از طی مرحله اولیه در کلیه حوزه های آموزش تخصصی برای شرکای اجتماعی وتشکلات اداره کل در استان اجرایی شود.
شایان ذکر است افراد جهت شرکت در آموزش ها و استفاده از قابلیت این نرم افزار تنها با ثبت نام با شماره همراه در سایت مذکور و دریافت رمز عبور بصورت رایگان و آنلاین امکان استفاده از مباحث آموزشی و پرسش وپاسخ همانند جلسات حضوری آموزش را خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان البرز روابط کار نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» تالیف هژیر فتحی و با همکاری فائزه تقی‌پور منتشر شد.

روندهای طی شده دهه‌های اخیر نشان داده که میزان مصرف رسانه‌های سنتی که روزگاری رسانه‌های جریان اصلی جامعه بوده‌اند رو به افول نهاده و شبکه‌های اجتماعی مجازی منبع اصلی دریافت اطلاعات شده‌اند. تبدیل این شبکه های اجتماعی به عنوان منابع اصلی تولید و توزیع خبر، فضایی را شکل داده است که این روزها می توان ادعا کرد رسانه‌های سنتی دیگر مثل گذشته قادر نیستند دستورکار برای افکار عمومی تعیین کنند. در این وضعیت، رسانه‌های اجتماعی کارکرد تعیین دستورکارها و برجسته سازی موضوعات را بر عهده گرفته اند از این منظر متخصصان حوزه رسانه در خصوص ادامه این روند و آینده مواجه ای که شبکه های اجتماعی با رسانه های سنتی دارند، نگران باشند.

منظر آینده پژوهی در حوزه رسانه هم برای تحریریه رسانه ها و هم برای سیاستگذاران حوزه رسانه مفید و اثر بخش خواهد بود. در این کتاب کوشیده شد که سناریوهای محتمل آینده که در مواجهه شبکه های اجتماعی مجازی با رسانه های سنتی ایران رخ خواهد داد، با روش علمی شناسایی و تبیین شود تا هم فعالان حوزه رسانه به خصوص مطبوعات از آن بهره ببرند و هم متولیان رسانه ای کشور درک بهتری از جایگاه آینده شبکه های اجتماعی در فضای رسانه ای کشور داشته باشند.

کتاب حاضر حاصل پژوهشی است با روش آینده‌پژوهی در مقطع دکترا، با عنوان «آینده پژوهی شبکه های اجتماعی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت» که در آن سعی شده آینده های محتملی که شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران دارند، شناسایی و تبیین شود. در این پژوهش، خبرگان رسانه ای، دانشگاهی و فضای مجازی به شناسایی مولفه های اثربخش در این مواجهه رسانه ای پرداختند که در نهایت به ترسیم سناریوهای آینده منجر شد. همچنین در فصل آخر نیز به موضوع روزنامه نگاری رباتی به عنوان روشی برای برون رفت رسانه های سنتی از منجلاب کمبود مخاطب و بهبود وضعیت این وسایل ارتباط جمعی در حوزه محتوا و مخاطب پرداخته شده است.

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» در ۱۸۰ و به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899353

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی