Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@19:02:22 GMT

نرخ هر کیلو مرغ ۱۳ هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۶۲۱

نرخ هر کیلو مرغ ۱۳ هزار تومان شد

باشگاه خبرنگاران جوان: حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی ، از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۸ هزار و ۴۰۰ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها ۱۳ هزار تومان است.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی عرضه و تقاضا بازار مرغ غیر قابل پیش بینی است به طوری که با هیچ یک از استانداردها و معیارهای کسب و کار صنعت مرغداری همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسداله نژاد درباره بازار مرغ طی روزهای آتی بیان کرد: با توجه به ازدیاد سفر به استان های شمالی طی روزهای آتی پیش بینی می شود که قیمت مرغ تا حدودی در بازار افزایش یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به کاهش قدرت خرید افراد و اُفت سرانه مصرف از ۲۸ کیلو به ۲۰ کیلو در پی شیوع گسترش ویروس کرونا نمی توان پیش بینی خاصی راجع به وضعیت بازار داشت.

وی درباره آخرین وضعیت جوجه یکروزه گفت: بازار جوجه یکروزه تابع قیمت مرغ است به طوری که با افزایش قیمت، نرخ جوجه یک روزه روند صعودی به خود می‌گیرد، هر چند هنوز به نرخ مصوب خود نرسیده است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه بازار نهاده های دامی همچنان ملتهب است، بیان کرد: در حال حاضر قیمت ذرت و کنجاله سویا در بازار سیاه ۲ برابر نرخ مصوب است.

وی نرخ مصوب هر کیلو ذرت را یک هزار و ۵۰۰ تومان و کنجاله سویا ۲ هزا. و ۴۵۰ تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که هر کیلو ذرت با نرخ ۲ هزار و ۶۰۰ تومان و کنجاله سویا ۵ هزار و ۳۰۰ تا ۵ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار آزاد عرضه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توزیع نهاده در سامانه بازارگاه جوابگوی نیاز مرغداران نیست، بیان کرد: اگر میزان نهاده در سامانه بازارگاه جوابگوی نیاز مرغداران باشد، دیگر در بازار سیاه نباید شاهد افزایش قیمت باشیم.

به گفته اسداله نژاد، توزیع قطره چکانی نهاده های دامی بنابه هر دلیلی مشکلاتی را برای مرغداران ایجاد کرده است.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران در پایان درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی مرغ تصریح کرد: با توجه به قیمت کنونی مرغ زنده در بازار، مرغداران تمایلی به تحویل مرغ به پشتیبانی امور دام ندارند و تنها مرغ های با وزن ۱.۶۰۰ گرم به پشتیبانی به دلیل قیمت مناسب تحویل داده می شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون تومان                  - یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان               - ۷۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                              - ۲۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان         - ۱۰۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید