Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@02:41:07 GMT

تیم برانکو به مصاف ایران می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۷۳۷

تیم برانکو به مصاف ایران می‌رود

فدراسیون فوتبال ایران بر اساس داده های فیفا متوجه شده که بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در ماه‌های مهر و آبان دنبال خواهد شد، به همین خاطر با فدراسیون فوتبال عمان توافق کرده که پیش از این بازی ها در استادیوم آزادی تهران با تیم برانکو دیدار کند. این پیشنهاد مورد موافقت فدراسیون فوتبال عمان قرار گرفته و بازی دوستانه دو تیم پیش از آغاز دوباره بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در مسیر برگزاری این بازی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند. قرار است این بازی بدون حضور تماشاگران در استادیوم آزادی برگزار شود. هم چنین تیم عمان برای برگزاری این بازی دوستانه با پرواز اختصاصی وارد تهران خواهد شد.

تمرینات تیم ملی ایران و عمان ماه‌هاست به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است. قرار است در پایان مرداد ماه و با پایان بازی‌های لیگ برتر اسکوچیچ تمرینات تیم ملی را استارت بزند. او امیدوار است بعد از برگزاری تمرینات با بازی دوستانه‌ای که با عمان برگزار می‌کند به شناخت خوبی از تیم ملی برسد تا برای بازی‌های رسمی آماده شود.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد