Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:38:19 GMT

هویت جمعی انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت‌خواهی است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۲۸۶۴

هویت جمعی انقلاب اسلامی مبتنی بر عدالت‌خواهی است

تنها مفهومی که برای کارگزاران نظام اعم از سه قوه و نهادهای حاکمیتی به‌عنوان هویت جمعی می‌توان عنوان کرد «هویت جمعی انقلاب اسلامی» است که برخی از نمایندگان مجلس و تعداد معدودی از کارگزاران در سنوات پیشین با فساد مالی باعث خدشه‌دار کردن هویت جمعی انقلاب اسلامی شدند و زمینه را برای ایجاد ذهنیت نادرست از نظام جمهوری اسلامی در ذهن افکار عمومی ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جاویدعربشاهی، فعال اجتماعی در یادداشتی انتقادی به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ریاکارانه بودن اعلام عدم دریافت کارت هدیه تهیه توسط تعداد دیگری از نمایندگان، هویت جمعی انقلاب اسلامی را مبتنی بر عدالت‌خواهی عنوان کرد.

در این یادداشت آمده است:

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی در خصوص اعلام عدم دریافت کارت هدیه تهیه توسط تعدادی از نمایندگان ضمن ذکر عنوان ریاکاری برای این اقدام،گفته است که با این کار در افکار عمومی ذهنیت نادرستی از قوه مقننه ایجادشده و تقاضا کرده که همکاران به هویت جمعی توجه کنند و هدفش را از این تذکر صیانت از هویت جمعی مجلس شورای اسلامی دانسته است!

بسیار عجیب است که نماینده‌ای که باید خود صدای رسای مبارزه با فساد و رانت باشد از اینکه تعدادی از نماینده‌های پاک دست مجلس خود را وامدار باندهای ثروت و قدرت نکرده‌اند، تعبیر «ایجاد ذهنیت نادرست از قوه قضاییه» کرده است!

جناب آقای نماینده محترم

اولاً رفتار هر نماینده‌ای به ‌پای ‌خود او نوشته می‌شود لذا هر نماینده‌ای خود پاسخگوی رفتار خود در افکار عمومی است؛ همان‌گونه که وقتی از گفتگوی شما به‌عنوان کاندیدای منتخب مجلس یازدهم با خبرگزاری ایسنا و ادعایی که در خصوص نمایشی بودن عملکرد قوه قضاییه داشتید و زمینه تخریب شخص رئیس قوه قضاییه توسط رسانه‌های معاند را فراهم کردید، کسی ذهنیت نادرستی نسبت به قوه مقننه پیدا نکرد!

ثانیاً تنها مفهومی که برای کارگزاران نظام اعم از سه قوه و نهادهای حاکمیتی به‌عنوان هویت جمعی می‌توان عنوان کرد «هویت جمعی انقلاب اسلامی» است که برخی از نمایندگان مجلس و تعداد معدودی از کارگزاران در سنوات پیشین با فساد مالی باعث خدشه‌دار کردن هویت جمعی انقلاب اسلامی شدند و زمینه را برای ایجاد ذهنیت نادرست از  نظام جمهوری اسلامی در ذهن افکار عمومی ایجاد کردند.

ثالثاً  در سنوات گذشته این‌قدر ذهنیت مردم در خصوص برخی از کارگزاران منفی شده است که اتفاقاً این نوع رفتارهای افشاگرایانه مانند اعلام پس دادن کارت هدیه حتی اگر به تعبیر شما از سر ریا هم بوده باشد بازهم باعث ایجاد امیدواری در افکار عمومی در خصوص پاک دستی مسوولین خواهد شد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی یادداشت نمایندگان مجلس عدالتخواهی هویت جمعی انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، دیدار جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی از دقایقی پیش آغاز شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نگاه ایران به آفریقا، راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند