Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت ترامپ درصدد بود طی روزهای گذشته کنترل پلیس پایتخت را در دست بگیرد تا به اعتراضات در این شهر پایان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقامات شهر واشنگتن،‌ پایتخت آمریکا گفتند که دولت ترامپ دوشنبه ایده‌ای را مطرح کرد که کنترل نیروی پلیس پایتخت را در دست بگیرد تا به اعتراضات در این شهر پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه دولت ترامپ این تهدید خود را عملی نکرد اما از قدرت گسترده خود در استنفاده از گارد ملی و نیروی ضد شورش فدرال در خیابان‌ها استفاده کرد.

«جان فالسیچیو» رئیس کارمندان شهرداری واشنگتن این تصمیم دولت ترامپ را تایید کرد. شهر واشنگتن یک ناحیه فدرال به شمار می‌آید که توسط شهردار و شورای شهر آن اداره می‌شود اما قانون فدرال به رئیس جمهور اجازه می‌دهد تا کنترل افسران پلیس محلی در شرایط اضطراری را در دست بگیرد.

پیش از این نیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اشاره کرده بود که آماده اتخاذ اقدامی نظامی برای مقابله با اعتراضات به دلیل قتل «جورج فلوید» مرد سیاهپوست توسط پلیس آمریکا در شهر مینیاپولیس است.

در حالی که اغلب تظاهرات برگزار شده در شهرهای آمریکا مسالمت‌آمیز بوده اما ترامپ به شدت از نحوه مقابله مقامات ایالتی با تظاهرات انتقاد کرده و آن را ضعیف دانسته و از آنها خواسته که باید بر تظاهرات غیرقانونی سیطره یابند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ واشنگتن پست واشنگتن پلیس دولت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسر آمریکا، سرکوب‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشگاه‌های مختلف آمریکا در ایالت‌های گوناگون از جمله دانشگاه‌های لس آنجلس، تگزاس، پورتلند و نیوهمپشایر همچنان صحنه تحصن‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور است.

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تعداد دانشجویانی که پلیس این کشور در جریان این اعتراضات ضدصهیونیستی دستگیر کرده است، از ۲ هزار نفر فراتر رفته است.....

اظهارات:
استاد دانشگاه
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
داوید فلدمن – خاخام یهودی ضدصهیونیست

دیگر خبرها

  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد