Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی مدیران باشگاه پرسپولیس قول دادند که مطالبات رادو را خواهند داد، اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس پیش از بازگشت بوژیدار رادوشویچ کروات به ایران به او اعلام کرد که پولش آماده پرداخت است و به محض ورود به تهران مطالباتش را می‌گیرد، اما درحالیکه یک هفته از حضور او در تمرینات سرخپوشان می‌گذرد، این دروازه‌بان همچنان منتظر دریافت مطالباتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) را زمان پرداخت طلب رادوشویچ اعلام کرده بود، اما این درواز‌ه‌بان باز هم دست خالی ماند و سبب ناراحتی شدید او شد.

مدیران تیم سرخپوش درحالی از رادوشویچ خواسته اند تا هفته بعد برای دریافت طلبش صبر کند که او به دوستانش بیان کرده از این موضوع خسته شده است و به شدت ناراحت است.

لازم به ذکر است، با جدایی بیرانوند، رادوشویچ دروازه بان اصلی پرسپولیس است که با سابقه‌ترین بازیکن خارجی سرخ‌ها محسوب می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس رادوشویچ پرسپولیس رادوشویچ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی