Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این وبینار که از ساعت 16:30 به وقت تهران برگزار شد، ننادلالویچ با تشکر از عملکرد کمیسیون داوران اتحادیه جهانی برای تمامی خانواده های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه با اظهار امیدواری که بعد از کرونا به زودی شاهد برگزاری مسابقات کشتی خواهیم بود، گفت: این تکنولوژی جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این موضوع که خصیصه مهم داوران در بی طرفی در قضاوت است، تصریح کرد: رمز موفقیت داوران را در دانش، مهارت و تجربه آن هاست.

سپس آنتونیوسیلوستری، رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوران در سرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از ایشان بعنوان انسانی بزرگ یاد کرد و درادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام کرد:

*درجات تمامی داوران درسال 2021 بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.

*در صورت امکان از تعدادی از داوران درجه المپیکی برای شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد و با توجه به نبودن مسابقات مهم بین المللی از داوران می خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (در صورت امکان) و همچنین با شرکت در وبینارها آمادگی خود را حفظ کنند. همچنین داوران المپیکی برای شرکت در مسابقات بزرگسالان درقاره های خود آمادگی کامل داشته باشند.

*برای حفظ و ارتقاء آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار خواهد شد، همچنین از مدرسینی که با تهیه فیلم های آموزشی باعث ارتقاء سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.

رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در پایان این وبینار به تعدادی از سوالات مطرح شده پاسخ دادند که سوالی هم که از طرف ناصر فروتن رئیس کیمسیون داوران ایران، مبنی بر ادامه دار بودن این سیستم وبینار، وی قرار گرفت و بر ادامه این نوع ارتباط تاکید کرد.

محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان 4 داور درجه S1 (المپیکی) کشورمان به همراه ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی لالوویچ کمیسیون داوران اتحادیه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که در تلاش برای رهایی از منطقه خطر جدول و رسیدن به امتیازات بقا است، این هفته در دیداری سخت و حساس برابر سپاهان در استادیوم نقش جهان قرار خواهد گرفت.

با اعلام داوران این هفته، مشخص شد که حسن اکرمی قضاوت جدال شاگردان ژوزه مورایس با سیروس پورموسوی را برعهده خواهد داشت.

با این حال اکنون باشگاه استقلال خوزستان در نامه‌ای به کمیته داوران با اشاره به اتفاقاتی که قضاوت اکرمی طی دیدارهای گذشته این تیم شکل داده، خواهان تغییر وی شده است.

باشگاه استقلال خوزستان با ارائه مستنداتی در این خصوص و اشاره به چند قضاوت جنجالی این داور علیه این باشگاه، از کمیته داوران درخواست کرده با توجه به اهمیت بازی و شرایط جدول و رقابت برای کسب امتیاز، نسبت به تغییر داور اقدام کنند.

گلایه استقلال خوزستان به نظر می‌رسد به دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی باشد که چند اشتباه سریالی از سوی اکرمی در نهایت با شکست این آبی‌های جنوبی نیز همراه شد. اشتباهاتی که در آن مقطع واکنش کمیته داوران و رفعتی به عنوان رئیس دپارتمان اداری وقت فدراسیون را نیز به همراه داشت. اکرمی در دیدار مقابل ماشین سازی و همچنین هوادار تهران نیز اعتراض این تیم را در گذشته بهمراه داشته و اکنون باید دید در این جدال حساس و با توجه به اعتراض صورت گرفته، کمیته داوران چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد