Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام عرضه ماسک در ۶۰ پایانه و ایستگاه اتوبوس گفت: چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان پیش از الزامی شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی داشتند چگونگی تأمین ماسک بود اما با اجباری شدن این طرح و به لطف افزایش تولید ماسک، مشکلی در این زمینه ایجاد نشد و مردم به راحتی می‌توانند نسبت به تأمین ماسک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین نکته حائز اهمیت این است که مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران نسبت به استفاده از ماسک دقت و توجه لازم را داشته باشند و آن را جدی بگیر‌ند. 

هیچ‌ یک از ما تمایل نداریم اوضاع شهر و کشورمان دوباره به روزهای اوج شیوع کرونا بازگردد و سلامت اعضای خانواده‌‌هایمان بیش از پیش با جولان کرونا تهدید شود از این رو مسئولان مربوطه ضمن تأکید چندباره نسبت رعایت شهروندان برای تأمین ماسک مورد نیاز تدابیر لازم اندیشیده شده است و همکاری شهروندان کلید کمک به سلامت جامعه و قطع زنجیره انتقال ویروس است.

محمود ترفع؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در این‌باره با  تاکید بر اینکه در اجرای پروتکل ابلاغی، چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم، اظهار کرد: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه قصد دارند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

وی در مورد شهروندانی که به هر علت ماسک به همراه ندارند، گفت: برای این گروه از شهروندان نیز تدابیری اندیشیده شده از جمله عرضه ماسک با قیمت مصوب در بیش از 60 پایانه و ایستگاه پرمسافر  خطوط تندرو تا اگر شهروندی ماسک نداشت و خواست از اتوبوس استفاده کند، این امکان برایش فراهم باشد که در محل، ماسک ابتیاع کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، خاطرنشان کرد: البته این ضرورت در فضاهایی که جمعی از افراد در آن حضور می‌یابند، مضاعف می‌شود و از این رو، از شهروندان عزیز درخواست داریم هنگام سوار شدن به اتوبوس، لزوماً از ماسک استفاده کنند.

تذکر به مسافران بدون ماسک در مترو توسط پلیساستفاده از تمام ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها مجاز شد/ الزام مسافران به استفاده از ماسککنترل دقیق‌تر استفاده شهروندان از ماسک در اتوبوس‌ها/ کاهش 63 درصدی مسافران اتوبوسبرخی مسافران با عبور از گیت مترو ماسک خود را برمی‌دارند!تأکید بر استفاده اجباری از ماسک در حمل‌ونقل عمومی/ کنترل‌ها از فردا سخت‌تر می‌شودافزایش بیماران بستری کرونایی در تهران/ اهمیت استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حمل و نقل عمومی ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران حمل و نقل عمومی ویروس کرونا شهرداری تهران شهر تهران استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

محسن شریعتی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهارکرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران و مجاوران و بهبود وضعیت کیفی ناوگان، روز گذشته از شرکت شهاب خودرو بازدید به‌عمل آمد.

وب افزود: دراین بازدید، تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان اتوبوسرانی و شرکت شهاب خودرو متعلق به آستان قدس رضوی منعقد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه ۱۸۰ دستگاه اتوبوس فعال و متوقف بازسازی و از ظرفیت‌های تولیدکننده در تأمین ناوگان انواع اتوبوس (۱۲ متری- ۱۸ متری)، اتوبوس برقی و مینی‌بوس دو درب استفاده خواهد شد.

کد خبر 749122

دیگر خبرها

  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد