Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حضور آیت الله ناصری امام جمعه، معاون فرماندار، جمعی از مسئولان و نمایندگان ادارات دولتی و سایر اعضا، دومین جلسه شوراری آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در سالن جلسات این مدیریت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به لزوم توجه جدی به مقوله امتحانات نهایی خردادماه دانش آموزان پایه دوازهم، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و دغدغه‌های والدین و دانش آموزان پایه دوازدهم و کادر اجرایی امتحانات، طبق شیوه نامه وزارتی اقدامات کلیدی و اصولی در خصوص برگزاری مطلوب این امتحانات در محیطی مجهز، امن و آرام توسط مجموعه آموزش و پرورش صورت پذیرفته است.

عبدی پور با تشکر از همراهی همیشگی ادارات و نهاد‌ها در برنامه‌های مهم آموزش و پرورش بهبهان، تصریح کرد: برنامه امتحانات نهایی یکی از حساس‌ترین برنامه‌های آموزشی است که در شرایط کنونی حساسیت آن صد چندان شده است و به همین سبب می‌طلبد که اداراتی ازجمله شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال احمر، شرکت برق و آبفا که از نهاد‌های مهم و مرتبط با مدارس هستند در برگزاری امتحانات نهایی خردادماه آموزش و پرورش را یاری کنند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: همکاری سازمان برق در خصوص تأمین برق پایدار مناطق، حضور کارشناسان بهداشت و اکیپی از هلال احمر در زمان برگزاری آزمون‌ها در جهت ارتقا سطح ایمنی و بهداشت محیط حوزه‌های آزمون ضروری است.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم گندزدایی حوزه‌های شهری و روستایی گفت: همراهی شهرداری در ضد عفونی حوزه‌های امتحانی قبل از ورود دانش آموزان و همچنین پس از خروج آنان با مواد مناسب مورد نظر است.

او ادامه داد: با مشارکت ارزشمند خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی نکات مهم بهداشتی در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دانش آموزان و خانواده‌ها گوشزد شده است تا دانش آموزان با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در جلسه حضور یابند.

عبدی پور با بیان اینکه برنامه ریزی فضایی امتحانات نهایی در روستا هم صورت پذیرفته است اظهار داشت: پایه دوازدهم از روز شنبه ۱۷ خردادماه با شرکت یک هزار و ۶۸۲ دانش آموز دختر و پسر در ۱۸ حوزه امتحانی شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش امتحانات نهایی امتحانات نهایی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • قابل توجه دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم؛ سؤالاتی که در امتحان نهایی طرح می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر