Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:36:36 GMT

امام خمینی یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۳۸۹۲

امام خمینی یک نظام مردم‌سالار دینی را به یادگار نهاد

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت: نظام اسلامی امروز، میراث نهضت امام خمینی(ره) است که با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ آغاز و با پیروزی انقلاب، معماری اولین نظام اسلامی را در عصری که جهان در میان ۲ قدرت سرمایه‌داری و سوسیالیسم تقسیم‌شده بود به منصه ظهور رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: جریان بیداری سیاسی و اسلامی امروز، خود را وامدار امام خمینی(ره) می‌داند زیرا ایشان به حیات یکی از بزرگ‌ترین کانون‌های قدرت آمریکا در قلب خاورمیانه و خلیج فارس، پایان داد و روح مقاومت و شجاعت را در میان جوانان کشورهای اسلامی دمید.

صادقی نیارکی گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی‌ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاده و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

رییس شورای قضایی استان زنجان افزود: بی‌شک، تجلیل و تکریم امام راحل و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دِین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، جانفشانی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد، شاهد آن هستیم که آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از پیش در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی و نفوذ به عمق دل‌های آزادی‌خواهان جهان در حال به ثمر نشستن است.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیم ستاد ملی مبارزه با این بیماری و مسؤولان امر، مراسم گرامیداشت سالگرد در حرم امام راحل برگزار نمی‌شود اما مردم انقلابی و ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام شیفتگان امام(ره) از عمق جان، دوستدار امام عزیز و ادامه‌دهنده راه وآرمان‌های ایشان خواهند بود.

برچسب‌ها دادگستری کل استان زنجان امام خمینی(ره) زنجان رحلت امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کل استان زنجان امام خمینی ره زنجان رحلت امام خمینی ره دادگستری کل استان زنجان امام خمینی ره زنجان رحلت امام خمینی ره امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آیا می شناسیدش؟
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است