Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:05:41 GMT

ضرورت توجه به مناطق حاشیه نشین یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۱۲۵

ضرورت توجه به مناطق حاشیه نشین یاسوج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست حقوق شهروندی گفت: یکی از شاخص‌های اساسی در کشور‌های در حال توسعه مسئله حاشیه نشینی است که باید آن را جدی گرفت.

جمالی با بیان اینکه یکی از مشکلات امروزه جامعه مهاجرت به مناطق کمتر توسعه یافته است افزود: ناگریز هستیم که مشکلات مناطق حاشیه نشین را بررسی و پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مهمترین مشکل مناطق حاشیه نشین را مشکلات فرهنگی دانست و بیان کرد: می‌طلبد که مدیران دستگاه‌های اجرایی فارغ از گرایش دولت‌هایی که حاکم می‌شوند به مشکلات حاشیه نشینی بپردازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به منطقه حاشیه نشین مادوان گفت: بخش اعظمی از جمعیت شهر یاسوج در مادوان ساکن هستند که هیچگونه امکاناتی از نظر فضای سبز و فضای بهداشتی آموزشی و ورزشی ندارند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حاشیه نشینی حقوق شهروندی فضای سبز حاشیه نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان


به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، وزرای خارجه روسیه و عربستان تلفنی گفت‌وگو کردند. 

«سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه و «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌خارجه عربستان در تماسی تلفنی بر ضرورت وحدت تلاش‌ها برای حل بحران در خاورمیانه تاکید کردند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه در پی تماس تلفنی لاوروف و بن فرحان آمده است: «در این تماس، توجه ویژه ای به بررسی موضوعات در دستور کار منطقه ای با توجه به تشدید بی سابقه اوضاع در منطقه شد.»

این بیانیه افزود: «درگیری فلسطین و اسرائیل و تنش‌ها در دریای سرخ مورد بحث طرفین قرار گرفت. دو طرف بر موضع مشترک خود در حمایت از با توجه به ضرورت تقویت تلاش‌های همه اعضای مسئول جامعه بین‌المللی برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک سریع بحران‌های شدیدی که صلح و ثبات در خاورمیانه را تضعیف می‌کنند، تاکید کردند.»

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد کمربند سبز در اطراف شهر برای جلوگیری از حاشیه نشینی
  • تبعات عدم توجه به مشکلات پزشکان در مناطق دورافتاده کشور
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!