Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت‌الاسلام  و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم آغاز بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح بهداشتی درمانی آموزشی پژوهشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: امام خمینی (ره) به کشور ما عزت بخشید و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام  و المسلمین آل هاشم  با اشاره به رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر موقع آمدن امام (ره) به وطن حدود شش میلیون جمعیت به استقبالش رفته بودند، به هنگام بدرقه و ارتحال بیش از ۱۵ میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ماه، گفت: شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ قیام کرده و کلید انقلاب اسلامی ایران را زدند.

او در بخش دیگری از سخنانش با مقایسه تعداد پزشکان و بیمارستان‌ها در اوایل انقلاب و دوران کنونی گفت: در اوایل انقلاب بیشتر پزشکان از کشور‌های خارجی مانند هند و بنگلادش بودند، اما اکنون پزشکان ما غیر از کشور خودمان در کشور‌های دیگر نیز مشغول کار و طبابت بوده و از کشور‌های همسایه برای مداوا به تبریز مراجعه می‌کنند.

 امام جمعه تبریز گفت: عمل‌هایی مانند عمل پیوند قلب و دیگر پیوند‌ها به خوبی در تبریز اجرا می‌شود.

او از کادر درمان، پزشکی، پرستاری و اداری که در وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت رسانی هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه تبریز بهره برداری طرح بهداشتی درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • علت خشکی گلو بعد از بیدار شدن از خواب چیست؟ (فیلم)