Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن این بیانیه به شرح زیر است:

چهاردهم و پانزدهم خرداد در تاریخ ملت بزرگ ایران با نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) عجین است.

این دو روز تاریخی و ماندگار مظهر پیوند جاودان و تاریخی و اوج تجلی دلبستگی عمیق و ناگسستنی میان امام و امت و نشانی آشکار از تبعیت، فرمانبرداری و دلدادگی حقیقی ملت از ولایت است که این خود یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و بقای نظام اسلامی در طول تاریخ معاصر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالگرد یوم الله خونین قیام ١۵ خرداد هر سال یادآور بزرگ مردی از تبار رسول الله و از تربیت یافتگان ممتاز و شایسته مکتب قرآن و عترت(ع) است.

قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ١٣۵٧ بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی شد.

قیام حضرت امام خمینی(ره) علیه لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون بخش مهمی از مبارزات نهضت بزرگ ایشان علیه استبداد و استعمار، ظلم و طاغوت نظام سلطه بود که در بهمن ۵٧ با نثار جان، تعداد کثیری از مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.

حضرت امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست.

چهاردهم خرداد سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا و اندوه فراموش ناشدنی رحلت جانگداز امام عظیم‌الشأن امت اسلامی و خاطره خدمات آن عالم کم‌ نظیر و آن مجاهد نستوهی است که با عزم و اراده خویش جهان را مبهوت خویش ساخت.

امام همان فقیهی بود که از دل حوزه علمیه قم برخاست و با بیدارگری خود حماسه جاودان ١۵ خرداد را رقم زد و رنج سال‌ها تبعید را بر جان خرید و با هدایت‌گری‌های قرآنی خود، بنای رفیع انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی را بنیان نهاد.

بی‌تردید ، راه امام پس از تصمیم تاریخی و تاریخ ساز ١۴ خرداد ١٣۶٨ مجلس خبرگان مبنی بر انتخاب شایسته مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به رهبری انقلاب به درستی تداوم یافت .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ، ضمن تسلیت چهاردهم خردادماه سالروز رحلت امام عظیم‌الشأن انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قیام خونین یوم الله پانزدهم خردادماه سال ١٣۴٢ ، بر ادامه راه امام و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی تا رسیدن به اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی با تشکیل مجلس و دولت انقلابی و کارآمد و تکیه بر توان داخلی و بهره مندی از ظرفیت های متراکم مردمی به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم و حرکت در مسیر استقلال و آزادی همراه با مدیریت جهادی و با راهبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داخلی تأکید کرد.

همچنین این شورا همگان را به استماع فرمایشات مهم مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سی و یکمین سالگرد ارتحال آن امام همام که ساعت ١١ صبح امروز ١۴ خردادماه ٩٩ از طریق رسانه ملی بصورت زنده پخش خواهد شد، دعوت کرد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری استان ایلام رحلت امام خمینی (ره) پروندهٔ خبری سی و یکمین سالگرد هجرت آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری استان ایلام رحلت امام خمینی ره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری استان ایلام رحلت امام خمینی ره جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی امام خمینی خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد