Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@19:09:08 GMT

ابراز امیدواری شهرداری نسبت به تعامل مثبت با مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۴۶۹۳

به گزارش ایلنا، داریوش قنبری درباره تعامل شهرداری و مجلس در دوره جدید مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم که در دوره جدید تعامل مثبتی بین شهرداری و مجلس شکل بگیرد و با توجه به اینکه بعضی از نمایندگان مجلس، سوابق حضور در شهرداری و عضویت در شورای شهر را داشتند به نوعی دغدغه شهرداری‌ها را هم دارند و انتظار می‌رود که مجلس جدید به نوعی در ارتباط با حل مسائل مربوط به شهرداری کوشاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به اینکه اکنون طرح و یا لایحه ای مربوط به شهرداری در دستور کار مجلس وجود ندارد، اظهارکرد: می توان طرح‌هایی را از طریق مجلس تدوین و یا لوایحی را از سوی دولت در زمینه مسائل و مشکلات در حوزه شهری روانه مجلس کرد.

معاون شهردار تهران در ادامه گفت: توسعه حمل و نقل عمومی و مترو نیاز به مساعدت ویژه دارد. با توجه به مشکلاتی که در این بخش وجود دارد و درآمدهای شهرداری نیز به اندازه‌ای نیست که بتواند به تنهایی این مشکلات را حل کند، همکاری مجلس و دولت در این امر بسیار ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهر قنبری در پایان اظهارکرد: موضوع حمل و نقل یک مساله حاکمیتی است و انتظار داریم که قوانینی به تصویب برسد که مساعدت بیشتری به شهرداری‌ها در زمینه حمل و نقل عمومی بکند و انتظار شهروندان در این زمینه برآورده شود. برآورده شدن انتظار شهروندان مستلزم توجه دولت و مجلس است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داریوش قنبری داریوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس از بورنموث میزبانی کرد و با نتیجه 3-0 برنده شد. در این بازی بوکایو ساکا، لئاندرو تروسارد و دکلان رایس برای میزبان گلزنی کردند.

این برتری آرسنال را به امتیاز 83 رساند و منچسترسیتی در صورت برد در بازی امشب باز هم با فاصله یک امتیاز در رده دوم قرار خواهد گرفت.

دکلان رایس پس از این بازی درمورد کورس قهرمانی گفت:"منچسترسیتی یک ماشین است و بیشتر بازی‌های خود را می‌برد. فقط می‌توانیم روی خودمان تمرکز کنیم و این کار را انجام داده‌ایم. سال 2024 برای ما باورنکردنی بوده و رکورد جالبی را ثبت کردیم. هر چیزی ممکن است در فوتبال اتفاق بیفتد، شگفتی‌ها اتفاق می‌افتد، معجزه اتفاق می‌افتد، و با دو بازی مانده تا پایان فصل، فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم."

برد در بازی امشب؟

من دوست دارم به تیم کمک کنم. حس خیلی خوبی دارد. این یک برد بزرگ بود. می‌دانستیم که نتیجه بازی را باید کنترل کنیم. می‌دانستم که فرصتی برای گلزنی و حتی پاس گل از سمت خودم وجود دارد.

بازی سیتی مقابل ولورهمپتون را تماشا می‌کنی؟

نه. من قرار نیست این بازی را تماشا کنم. صادقانه بگویم، من در چند ماه گذشته بازی تیم‌های دیگر را تماشا نکرده‌ام. نمی‌خواهم انرژی زیادی روی آن بگذارم، می‌خواهم روی کاری که می‌توانیم انجام دهیم، تمرکز کنم.

آرسنال امسال قهرمان می‌شود؟

می توانید آن را حس کنید، حال و هوای استادیوم را با حضور هواداران می‌بینید، صحبت در مورد آن هیجان انگیز است چون ما در این موقعیت هستیم، اما هنوز دو بازی باقی مانده است. سیتی چهار بازی دارد، امیدوارم اتفاقی بیفتد!

دیگر خبرها

  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد