Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان ها و اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) با همراهی مردم انقلابی بی‌نظیر را بنیان نهاد که یکی از اصلی‌ترین آرمان‌هایش استکبارستیزی و دفاع از مظلومان جهان بوده است از این رو از همان آغاز شکل‌گیری با انواع و اقسام هجمه‌ها و دسیسه‌ها از سوی دشمنان مواجه شد.



آری؛ چهل و یک سال و اندی از شکل‌گیری انقلاب اسلامی گذشت و هیچ خدشه‌ای بر انقلاب اسلامی وارد نشد و دشمنان انقلاب همیشه در طول این سالها با دستی درازتر از  پا و پوزه‌ای مالیده شده بر خاک به عقب نشستند و حتی بعضی از آنها آرزوی فروپاشی جمهوری اسلامی را با خود به گور بردند.



اندیشه امام خمینی اندیشه ای است که به زمان و مکان خاصی محدود نمی‌شود و در طول تاریخ زنده و جاوید باقی خواهد ماند. اینکه امروز امثال سپهبد قاسم سلیمانی ها ناجوانمردانه به دست مستکبران آمریکایی به شهادت می‌رسند موید این است که پرچم استکبارسیتزی انقلاب اسلامی بلند است و افراشته نگاه داشته شده است و نگاه داشته خواهد شد.



سازمان اوقاف و امور خیریه سالروز رحلت امام خمینی (ره) را به تمام استکبارستیزان و آزادی‌خواهان عالم تسلیت می‌گوید و بر لزوم حفظ و ترویج آرمان‌ها و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتحال امام ره امام خمینی ره سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه سالروز رحلت امام خمینی جمهوری اسلامی آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"