Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه امام خمینی راه نور است و او جلوه زیبایی‌های عدل را بر جهانیان نمایاند تا امروز راهش روشنی‌بخش مقاومت مظلومان در برابر استکبار جهان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در روزگاری که تار و پودش را ظلم و خفقان در برگرفته و هرجا از ظلمش پر و از عدلش تهی بود، مردی از جنس نور بر آمده از سلاله پاک رسول الله (ص) راهی را پیمود تا عظمت پوشالین بت های خونخوار میهن را بشکند و ابراهیمی شود که کاخ ظلم و ستم را بر سر ظالمان زمان فرو ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پانزدهم خرداد، سرآغاز تلالو تقابل عدل خمینی با ظلم پهلوی است. این روز همان نقطه عطفی است که سردار کبیر انقلاب, حکومت سراسر جور پهلوی را در تشبیه دلاورانه خود با حکومت یزید یکسان دانست. ظلم هایی را که آن ظالمان بر نفوس مظلوم این میهن روا داشتند باعث شد تا حکومت ما جاری شود و راه عاشورا را ادامه دهد و این روز هم همچون روز عاشورا، عزای عمومی اعلام گردد. امام راحل در آن روز برخلاف عادت متعارف, نخست به روضه ای پرداخت تا دلها را معطوف جور و ظلمی کند که سالها است مردم را از خود گرفته, چشم بر حقشان بسته, و ردای خدمت به آمریکا را بر تن دارد.

کوردلانی که تاب شنیدن حرف حق امام را نداشتند و از آگاهی مردم خود در وحشت بودند، چهره مزورانه خود را کنار زدند و جان هزاران بی‌گناه را گرفتند تا به خیال خام خود, راه را بر حقیقت ببندند.

چه فرومایگانی هستند آنها که ندانستند راه خمینی راه نور است. او که جلوه زیبایی‌های عدل را بر جهانیان نمایاند تا امروز راهش روشنی‌بخش مقاومت مظلومان در برابر استکبار جهان باشد. تسلیت به جهان اسلام و به همه مظلومان عالم بر فقدان رهبری کبیر انقلاب که راهش را پرشورتر از همیشه ادامه خواهیم داد...
ان‌شاالله در ظل عنایات حضرت بقیه الله, کشتی انقلاب به سر منشا امام راحل و هدایت مدبرانه رهبر فرزانه ما حضرت امام خامنه ای, به سر منزل مقصود خود خواهد رسید. مردم این سرزمین به راه پرفروغ انقلاب که متصل شده به سکان هدایت حضرت مهدی موعود (عج) است، تمسک می جویند.
سلام بر امام راحل او که راهش راه خدا، عدلش الهی، و قیامش گرمی‌بخش دلهای مظلومین بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام رحمت الهی جهان اسلام عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین،در پی بارش شدید باران، ۲ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه امام خمینی(ره) «روستای کچوز» در مسیر سیل گرفتار شدند که با فداکاری به موقع «فرید محمودی»، معلم این مدرسه، آنان نجات پیدا کردند.

آموزشگاه امام خمینی (ره) دارای ۶ دانش‌آموز است و در روستای کچوز در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

کد خبر 850273 منبع: فارس برچسب‌ها سيل استان چهار محال و بختیاری خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس