Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@15:22:39 GMT

در اعتراض‌های سراسری آمریکا ۱۳ تن کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۰۲۹

به گزارش تارنمای شبکه ای‌بی‌سی نیوز، بسیاری از کشته‌ها شهروندان سیاهپوست آمریکا از سراسر شهرهای این کشور بوده‌اند. براساس این گزارش تنها ۷۰۰ تن در شهر نیویورک دستگیر شدند.

درحالیکه این اعتراضات از شهر مینیاپولیس آغاز و به دیگر شهرهای آمریکا کشیده شد، اکنون با تشدید درگیری میان پلیس و مردم مقررات منع آمد و شد تقریبا در تمامی شهرها اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم آمریکا یک هفته پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس این کشور همچنان با نادیده گرفتن مقررات منع آمد و شد به اعتراض‌های خود ادامه می‌دهند.

اعتراض به نژاد پرستی از آمریکا به دیگر کشورهای اروپایی نیز سرایت کرده است و جهان از آلاباما تا پاریس شاهد حمایت از جنبش "زندگی سیاهان اهمیت دارد" است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست

رسانه‌های محلی در فرانسه گزارش داده‌اند که دانشجویان این کشور نیز دوست دارند تظاهرات ضد صهیونیست در دانشگاه‌هایشان مانند آمریکا گسترده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه ۲۴، خبرنگاران محلی در پاریس گزارش داده‌اند که دانشجویان پایتخت نشین فرانسه امیدوارند موجی از اعتراضات حمایت از فلسطین را در سراسر فرانسه به راه بیندازند.

دانشجویان یکی از برترین دانشگاه‌های فرانسه و جهان که در پاریس قرار دارد، علیرغم تعطیلی تظاهراتشان که چهارشنبه شب توسط پلیس اتفاق افتاد، همچنان به دنبال تظاهرات و اعتراض به جنگ غزه هستند. 

دانشجویان این دانشگاه می‌خواهند موجی از اعتراضات گسترده را در سراسر دانشگاه‌های فرانسه به راه بیندازند و اکثر تظاهرکنندگان خواستار آتش‌بس فوری هستند.

این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه ۲۴ اعلام کردند که دوست دارند صدای اعتراض آنها هم مانند دانشجویان آمریکا به گوش جهانیان برسد و آنها هم به اندازه دانشجویان آمریکا در این سیل اعتراضات ضد صهیونیست سهیم و موثر باشند. 

دانشجویان دانشگاه سوربن در شعارهای خود از دولت فرانسه میخواهند که به کمک مردم فلسطین بروند و از نهادهای بین‌المللی خواستار توقف بمب‌گذاری‌ها در غزه شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت