Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح لاله‌زاری صبح چهارشنبه در دیدار با اعضای انجمن خوش نویسان شاهرود به میزبانی این انجمن ضمن بیان اینکه درخشان‌ترین حوزه‌های فرهنگی و هنری استان سمنان در شاهرود رقم می‌خورد، ابراز کرد: هنر، کار دل است و برای آن ارزش قائل هستیم معتقدیم نتیجه و شوقی که در تدریس امور فرهنگی و هنری دارد با هیچ چیزی قابل‌معاوضه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه راه نجات جامعه فرهنگ است و تا فرهنگ جامعه اصلاح نشود اقتصاد اصلاح نخواهد شد، ابراز داشت: وقتی یک نفر به حوزه فرهنگ و هنر جذب شود، مطمئن باشید که به هیچ بیراهه‌ای کشیده نخواهد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در دومین بخش از سخنان خود با بیان اینکه خوشنویسی هنر مقدسی است و هنرمند خوشنویس، خود را مقید چهارچوب‌های ارزشی می‌کند، گفت: فرهنگ مظلوم است و اداره ارشاد اسلامی در بحث بودجه در جایگاه خوبی قرار ندارد و این نشان می‌دهد که حوزه فرهنگ مورد بی مهری قرار گرفته است اما با عشق و امیدی که در هنرمندان وجود دارد این بی مهری‌ها دیده نمی‌شود.

فلاح لاله‌زاری با اشاره به استفاده از ظرفیت خوش نویسان استان سمنان در بخش‌های مختلف، بیان کرد: برای کار هنری که بر روی آن ساعت‌ها زمان گذارده شده، باید ارزش قائل شد و آن را قدر دانست لذا در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل آموزش و پرورش در خصوص استفاده از ظرفیت هنرمندان منعقدشده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سرمایه‌گذاری فرهنگی و هنری، حمایت‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده است لذا هنرمندان در خصوص توسعه دفاتر انجمن‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌هایی مانند شاهرود تلاش کنند.

کد خبر 4940842

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان شاهرود ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین عید سعید فطر ایلام روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی یاسوج فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد