Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: حضور نفتکش های ایرانی در سواحل ونزوئلا بیانگر قدرت ایران اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، آقای سیدجواد حسینی کیا با اشاره به رفتار‌های مداخله جویانه مقامات آمریکایی در خصوص حضور نفتکش‌های ایرانی در سواحل ونزوئلا گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکست بلوک شرق وغرب در جنگ تحمیلی، مردم ایران به بالاترین قدرت وصلابت رسیده و یاوه گویی مقامات آمریکایی خللی در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد، بلکه آن‌ها مصرانه در راستای اهداف انقلاب به جلو حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: 40 سال تحریم ملت ایران، تنها به ایالات متحده و کشور‌های حامی استکبار جهانی لطمه وارد کرد، زیرا شعار ملت ایران، ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده خواهی‌ها و زورگویی هاست، ملت ایران نشان داد که زیر بار حرف‌های بی منطق و قلدرمآبانه نمی‌رود، بلکه با جان خود از دستاورد‌های انقلاب حفاظت می‌کند.
این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: حضور ایران در تمامی عرصه‌های جهانی، باعث خشمگین شدن مقامات ایالات متحده و کشور‌های حامی استکبار جهانی شده است؛ بنابراین آن‌ها از تمام توان خود برای جلوگیری از نفوذ و پیشرفت ایران اسلامی جلوگیری کرده و با استفاده از ابزار‌های غیرقانونی به دنبال صدمه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: حضور نفتکش‌های ایرانی در سواحل کشور ونزوئلا چنان ضربه‌ای بر هیمنه استکبار جهانی وارد کرده که مقامات آمریکایی را دچار استیصال کرده و از این قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی دچار شگفتی شده اند. در حالیکه ایران اسلامی با عزت و قدرت از کیان خود حفاظت کرده و با رعایت اصول بین المللی فعالیت‌های تجاری واقتصادی خود را انجام می‌دهد.
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه وظیفه دارد که با استفاده از ظرفیت‌های دیپلماسی عمومی و بین المللی، پاسخ محکمی به یاوه سرایی‌های مقامات آمریکایی داده و در مجامع بین المللی از اقدامات سازنده ایران در جهت صلح جهانی دفاع کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایش قدرت ایران مقامات آمریکایی حضور نفتکش ها ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، موریس موتا پائز نهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفتگو می‌کند.پائز از ساعت ۱۱ صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه ۱۸ فروردین با حضور ۱۶ بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه ۲۸ فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشور‌های برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد