Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:07:42 GMT

۱۴ خرداد وداع با معمار کبیر انقلاب  

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۳۰۶

۱۴ خرداد وداع با معمار کبیر انقلاب  

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) با علم به تاریخ و شناخت مردم در کنار توکل به خداوند در تمامی عرصه ها در کنار مردمی غیور و و فرهیخته که ظلم آن ها را دوره کرده بود با شعار شهادت طلبی و ریختن برنامه ای مدون و آوردن مردم به صحنه  پرده از ظلم برانداختند و انقلاب را به وجود آوردند.

در ۱۴ خرداد سی و یک سال قبل رهبری را از دست دادیم که توانست علاوه بر اینکه پایه گذار حکومت اسلامی در کشور بزرگ ایران باشد آن را در بیرون از مرزهای جغرافیایی و ذهن  اندیشمندان خارجی نیز بنا سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام راحل بهترین الگو، اسوه صبرو شکیبایی و خودباوری در عصر ما بودند که از جمله ویژگی های بارز ایشان تقوا، نظم و انضباط در کارو تحصیل مداوم بود که ایشان را به این مقام و منزلت رساندند.

ایشان با حمایت خود از مظلومین و زیر سئوال بردن استکبار جهانی توانستند مردم را از تنگناهایی که ساخته و پرداخته استکبار بود نجات داده و با زنده کردن امید و خودباوری در مردم آن ها را به سمت استقلال بکشانند.

سی و یک سال از رحلت امام خمینی (ره) می گذرد و آنچه که در این میان نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشته است همان تقوای الهی و خون هزاران شهیدی است که در راه بر جای ماندن این انقلاب ریخته شده است .

حضرت امام خمینی (ره) تمام جوامع اسلامی را یکی می دانست و امروز در تحقق آرمان های امام که یکی از  آن ها آزادی مردم مظلوم فلسطین بوده است همچنان دفاع ادامه دارد.

بسیار شهیدانی که در این مسیر تا به امروز برای امنیت و استقلال  کشور جان خود را فدا کردند و نشان دادند که ملت ما ملتی است که برای امنیت کشورش شعار شهادت طلبی را تحقق می بخشد.     

شهادت جوان ۲۰ ساله کرمانی در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ و شهدای دفاع از سلامت مردم، مدافعان حرم که در راس آن ها سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود و همچنین شهدای راه اندیشه این انقلاب و اسلام  چه در داخل کشور و چه بیرون از مرزهای جغرافیایی همگی مهر تائیدی است بر اینکه  دفاع از انقلاب جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

باشد تا بتوانیم یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب و همه شهدا از جمله شهدای ۱۵ خرداد را گرامی داشته و شرایطی بسیار بهتر را فراهم کنیم تا جوانان ما با مطالعه شخصیت این امام برجسته و همچنین سرداران بزرگ اسلام از جمله سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و حمایت و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای، خود و مملکت خود را در جهت کمال و سعادت رشد داده و نام و پرچم ایران را مثل همیشه بر بلندای جهان برافراشته نگه داریم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام خمینی(ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام خمینی ره خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام خمینی ره امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز