Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:27:54 GMT

سیروس عسگری به کشور بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۴۷۲

سیروس عسگری به کشور بازگشت

پروفسور« سیروس عسگری» دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا، صبح روز چهارشنبه وارد کشور شد و مورد استقبال خانواده و نزدیکانش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پروفسور« سیروس عسگری» دانشمند ایرانی زندانی در آمریکا، صبح روز چهارشنبه وارد کشور شد و مورد استقبال خانواده و نزدیکانش قرار گرفت. این دانشمند ایرانی بامداد روز گذشته آمریکا را به مقصد ایران ترک کرد و امروز صبح وارد کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، سیروس عسگری استاد دانشکده علم و مواد دانشگاه صنعتی شریف با تخصص میکروسکوپ الکترونی، آلیاژهای دمای بالا است که از ۲۰ اسفند ۹۸ در بازداشتگاه «الکساندریا آمریکا» به سر می‌برد.

آزادی این دانشمند ایرانی با تلاش های پی گیری دستگاه دیپلماسی کشور صورت گرفت.

به گزارش ایسنا، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان نیز روز گذشته در مورد آزادی این دانشمند ایرانی  گفته بود: آقای عسگری با تلاش های دیپلماتیک و همت دفتر حفاظت منافع ایران در واشنگتن و نمایندگی دائم ایران در نیویورک، از اتهامات واهی تبرئه و آزاد شد.

وی گفت: آقای عسگری مدتی بخاطر بیماری کرونا و نیز وضعیت پروازها در آمریکا، در این کشور ماندگار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: گمانه زنی ها درباره تبادل آقای عسگری با فردی دیگر صحت ندارد و آزادی وی بر اساس تبرئه از اتهامات بوده است.

آقای عسگری، استاد دانشگاه شریف به اتهام بی‌اساس سرقت اطلاعات محرمانه تجاری متهم شد اما دولت آمریکا نتوانست در دادگاه اتهامات علیه وی را ثابت کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیروس عسگری دانشمند ایرانی دانشمند دانشمند ایرانی سیروس عسگری آقای عسگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آن‌ها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان