Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:22:02 GMT

جو بایدن: پلیس به پای مردم شلیک کند نه قلب آنها

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۵۹۱۰

جو بایدن: پلیس به پای مردم شلیک کند نه قلب آنها

نامزد بالقوه حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پیشنهاد کرده پلیس این کشور به جای شلیک به قلب افراد مهاجم به پای آنها شلیک کنند. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جو بایدن، نامزد بالقوه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته نیروهای پلیس هنگام انجام وظیفه برای برخورد با مهاجمان باید برای جلوگیری از قتل شهروندان به سمت پای آنها شلیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بایدن در نشستی روز دوشنبه گفت: «وقتی که یک فرد غیرمسلح با چاقو یا وسیله دیگری به سمت پلیس می‌آید باید به سمت پای انها شلیک کنید نه قلب آنها. چیزهایی زیادی هستند که می‌توان آنها را تغییر داد.»

اظهارات جو بایدن در شرایطی مطرح شده که شهرهای بزرگ سراسر آمریکا پ‍س از کشته شدن مردی سیاه‌پوست به نام «جورج فلوید» صحنه اعتراض یکپارچه به نژادپرستی نهادینه‌شده در ساختار جامعه آمریکا  است. 

چهار افسر پلس به دلیل نقشی که در قتل فلویدا داشتند اخراج شده‌اند. «درک چاوین»، افسری که با فشار دادن زانویش روی گردن فلوید باعث قتل او شد روز جمعه به قتل شبه‌عمد متهم شد. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از وزارت دادگستری و اف بی آی خواسته است تا درباره قتل فلوید تحقیق کنند ولی هیچ گونه اظهارات مهمی را برای کاهش تنش بیان نکرده است.

ترامپ در عوض با انتشار توئیت‌هایی طی روزهای اخیر، معترضان را "اوباش و اراذل" ارزیابی کرده و آنها را تهدید به استفاده از نیروهای ارتش کرده است.

هشدار روسیه درباره ادامه وحشی‌گری نیروهای پلیس آمریکامصاحبه| فعال ضد نژادپرستی آمریکایی: دولت ایالات متحده در قتل‌های پلیس همدست استحمله پلیس آمریکا به اعتراضات مسالمت‌آمیز در سیاتل +فیلمپلوسی و شومر برخورد پلیس آمریکا با معترضان را محکوم کردند

درگیری‌های داخلی در حالی در ایالات متحده ادامه دارد که این کشور هنوز از بحران مرگبار کرونا رهایی نیافته است.

انتهای پیام/ 

 

 

R36444/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اوایل اردیبهشت ماه امسال، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران یکی از کلانتری‌های غرب تهران در خیابان در حال گشت‌زنی بودند که به‌صورت اتفاقی به یک مرد جوان مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ خیلی زود در بازرسی بدنی از او یک قبضه کلت‌کمری کشف شد؛ متهم در همان بازجویی‌های اولیه گفت که با این سلاح گرم مرتکب قتل دلخراشی شده است!

بدین ترتیب مرد جوان برای تحقیقات مقدماتی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و به هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: از ملایر به تهران فرار کردم؛ با همسر اختلافات بسیار شدیدی داشتم که روز حادثه طبق معمول با یکدیگر مشاجره داشتیم اما در این میان با کلت‌کمری که از قبل خریده بودم به او شلیک کردم؛ پس از این حادثه مرگبار به ترمینال رفتم و با اتوبوس به تهران آمدم اما بازداشت شدم.

قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی در نخستین گام با استعلام‌های اولیه متوجه شدند که زن جوان در جریان این تیراندازی جان سالم برده اما روی تخت بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان است که بر اساس گزارش‌های کادر درمان او حال جسمانی نامساعدی دارد و در یک قدمی مرگ قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تفهیم اتهام به دادسرای مربوطه در شهرستان ملایر اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس