Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: سقوط خودروی ال ۹۰ به دره در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) بالگرد اورژانس را برای امداد رسانی به مصدومان به پرواز درآورد.

فرزاد رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز، چهارشنبه، چهاردهم خرداد ماه، سقوط یک دستگاه خودروی ال ۹۰ به دره در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) بالگرد اورژانس را به شهرستان هشترود کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه ساعت ۸:۳۰ در ۱۲۳کیلومتری تبریز روی داد و نیروهای اورژانس از سه پایگاه به محل اعزام و اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را برای مصدومان شروع کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های اولیه فوت زن ۲۷ ساله بر اثر شدت جراحات وارده تایید شد.

رئیس اورژانس دانشگاه خاطر نشان کرد: چهار مصدوم حادثه نیز به بیمارستان هشترود انتقال یافتند.

وی بیان کرد: با توجه به شدت مصدومیت کودک سه ساله و مرد ۳۲ ساله در این حادثه و نیاز به مرکز درمانی تخصصی، هر دو مصدوم تحت مراقبت‌های تیم اورژانس هوایی از بیمارستان هشترود به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس اورژانس هوايي بالگرد اورژانس تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:ظهر دیروز گزارشی مبنی بر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور آزاد راه قزوین - زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران و ۲ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت