Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 194 حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌‌آموزان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده شده است.

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: روز شنبه، 17 خردادماه دانش‌آموزان کلاس دوازدهم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محل حوزه‌های امتحانی که از قبل مشخص شده حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به آمادگی 194 حوزه در 24 منطقه برای امتحانات اشاره و بیان کرد: 87 حوزه از این تعداد در شهر کرمانشاه الباقی در سایر شهرستان‌ها است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جلسات آموزشی در راستای ارائه راهنمایی‌های لازم به افرادی که باید در حوزه امتحانی حضور یابد داده شده است.

وی با بیان اینکه مواد ضدعفونی در اختیار مدارس است، گفت: دستگاه‌های پدالی برای ضدعفونی کردن دست دانش‌آموزان در اختیار مدارس گذاشته‌ایم و حدود 10 درصد هم ماسک و دستکش در اختیار حوزه‌ها قرار داده‌ایم تا به هر دلیلی اگر دانش‌آموز فراموش کرده بود که ماسک و دستکش همراه خود بیاورد، از آن‌ها استفاده کنند.

یزدان‌پناه اضافه کرد: ارتش، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آب و فاضلاب و... در راستای برگزاری امتحاناتی سالم به کمک آموزش و پرورش استان آمده‌اند تا در طول این ایام بعد از هر جلسه امتحان محل حوزه امتحانی را ضدعفونی کنند.

وی از خانواده‌ها خواست نگران حضور فرزندان در مدارس نباشند و تصریح کرد: روند برگزاری امتحانات دانش‌آموزان کلاس نهم با توجه به دستورالعمل‌ها بهداشتی در حال اجرا است، والدین از حضور فرزندان در هنگام برگزاری امتحانات آرامش خاطر داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: مدارس مفاد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر انجام دهنددارند، الحمدالله تا این لحظه مشکل خاصی در حوزه‌های اجرایی گزارش نشده است.

انتهای پیام/پ
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموز کرمانشاه آموزش و پرورش مدارس مدیر کل آموزش و پرورش یزدان پناه فارس امتحانات نهایی آموزش و پرورش استان برگزاری امتحانات حوزه امتحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود

ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

محمد رستمی، سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، در گفت‌وگویی خبری با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی، گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

وی افزود: این آزمون در ۲ حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه در حوزه امتحانی دانشگاه قم ۵ هزار و ۱۱۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ داوطلب خانم و یک هزار و ۶۱۴ داوطلب آقا هستند.

وی یادآور شد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌ امتحانی دانشگاه حضرت معصومه(س) نیز با حضور ۸۱۱ داوطلب خانم برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی واحد استان قم، گفت: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار می‌شود؛ این مشاغل شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!