Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی های مختلف تقسیم بندی کردیم.

"شهین تاج آرامش" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به منظور جلوگیری از ورود تعداد زیاد دانشجویان به دانشگاه، دانشجویان را براساس ورودی های مختلف تقسیم بندی کردیم، حدود ۸۰ درصد از از کلاس های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه ها حضور نمی یابند بلکه تنها در ۳ جلسه جهت رفع اشکال می توانند در کلاس ها حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دانشجویان دوره های کارآموزی و کارورزی می توانند دوره های خود را در بیمارستان های آموزشی شهرهای خودشان بگذرانند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: حدود ۸۰ درصد از از کلاس های تئوری به صورت مجازی برگزار شده و دانشجویان برای دروس تئوری در دانشگاه ها حضور نمی یابند بلکه تنها در ۳ جلسه جهت رفع اشکال می توانند در کلاس ها حاضر شوند.
آرامش عنوان کرد: طی هماهنگی هایی که با معاون توسعه و مسئول تجهیزات و کمیته خرید تجهیزات محافظتی دانشگاه صورت گرفت، پک هایی محافظتی برای توزیع هفتگی بین دانشجویان آماده و به دانشکده ها تحویل داده  خواهد شد.
وی ادامه داد: کلاس های تئوری و سه جلسه رفع اشکال تا پایان تیرماه به پایان خواهد رسید و امتحانات از اول مردادماه به صورت حضوری، زمانبندی مشخص، تقسیم گروه به گروه دانشجویان و با رعایت فواصل اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه حضور و غیاب دانشجویان در کلاس های تئوری اجباری نیست، خاطرنشان کرد: ظرفیت خوابگاه ها نیز محدود است و با توجه به اینکه بیش از دو نفر در یک اتاق نباید باشد، حداکثر ۵۰۰ نفر را می توانیم در خوابگاه ها اسکان دهیم.
آرامش بیان کرد: همه موارد را با حضور ریاست دانشگاه، معاونین دانشگاه و ریاست دانشکده ها در میان گذاشتیم و شرایط آماده است تا دانشجویان در دانشگاه حضور یابند.
وی تصریح کرد: به دانشجویان اعلام می شود که درصورت داشتن علائم بیماری کروناویروس به دانشگاه مراجعه نکنند و کلیه دانشجویان باید گواهی سلامت بگیرند.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه دانشکده ها نسبت به ضدعفونی سطوح و تهیه مواد شستشو و ضدعفونی دست اقدام میکنند، گفت: دانشجویان موارد بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه را جدی بگیرند.
آرامش افزود: بدیهی است دانشجویانی که تمایل به حضور ندارند می توانند یا به صورت ناتمام در اولین ترم ارائه حضور یابند یا درس یا ترم را حذف کنند و در آینده مجددا اخذ کنند.
وی اظهار کرد: دانشجویانی که دارای بیماری زمینه هستند به مدیر گروه یا آموزش اطلاع دهند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کروناویروس کلاس های تئوری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، تظاهرکنندگان هوادار فلسطین و دانشجویان ضد جنگ، در اقدامی خودجوش روبروی منزل مینوشه شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا گردهم آمدند و شعار «شرمت باد» سر دادند.

این گردهمایی اعتراض آمیز به جای اقدام سنتی «فریاد پیش از امتحانات» برگزار شد که هر ساله همزمان با آغاز امتحانات نهایی در پایان سال تحصیلی اتفاق می افتد و دانشجویان برای تخلیه ی خشم خود تا سرحد مرگ فریاد می زنند! 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • داستان شکستن مارپیچ سکوت را برای نوه‌هایتان تعریف خواهید کرد
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است