Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر به هر دلیلی فیفا ما را وادار به تشکیل کمیته انتقالی یا عادی سازی کند، منصور قنبرزاده و ابراهیم شکوری دو عضو پیشنهادی ایران برای این کمیته هستند

اختصاصی طرفداری - بعد از نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این خبر به گوش می رسید که راه برون رفت از بن بست پیدا شده است. وزیر در این نشست از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و پذیرفته بود نام خود را طبق خواسته فیفا از مجمع فوتبال خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا خبر تازه ای به گوش می رسد، شایعه شده عده ای می خواهند وزارت ورزش را در موضع روبروی فیفا نگه دارند. این عده حتی اعضای کمیته انتقالی را هم انتخاب کرده اند. گویا گروه مدعی هستند دلیلی ندارد ما تمام خواسته های فیفا را بپذیریم. فیفا در نهایت اگر تا روز جمعه اساسنامه جدید را مطابق میلش ارسال نکنیم، روز دوشنبه کمیته انتقالی (کمیته عادی سازی) تشکیل می دهد و وزارت ورزش می تواند سه عضو این کمیته را خودش از طریق کمیته ملی المپیک به فیفا معرفی کند.

گویا منصور قنبرزاده و ابراهیم شکوری، نفراتی هستند که این گروه برای معرفی به فیفا در نظر گرفته اند. جالب است بدانید فیفا الزامی ندارد تمام افراد معرفی شده ایران در کمیته انتقالی یا عادی سازی عضو کند. این افراد باید در مصاحبه با فیفا به زبان انگلیسی شرکت کنند و تنها در صورتی که فیفا آن ها را تایید کند عضو کمیته انتقالی می شوند.

اختلاف احتمالی تازه با فیفا بر سر یک واژه است. می گویند همین گروه به وزارت ورزش خط داده اند در اساسنامه جدید زیر بار پذیرش این موضوع که فدراسیون فوتبال نهاد غیر دولتی شناخته شود، نروند. برای فیفا مهم است در اساسنامه جدید وزیر عضو مجمع نباشد و فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی شناخته شود.

همچنین بخوانید:

کمیته انتقالی یا کمیته عادی سازی چیست؟

عقب نشینی وزیر بعد از نامه تهدید آمیز فیفا؛ فدراسیون تضمین کتبی می دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته انتقالی عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد