Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ناصر خدایاری در خصوص جزئیات برگزاری این همایش به خبرنگار مهر گفت: این اداره کل به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اولین همایش مجازی خوشنویسی را با حضور خوشنویسان از اشعار عرفانی امام خمینی (ره) برگزار می‌کند.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و حمایت از آثار هنرمندان خوشنویسی استان را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و افزود: مهلت ارسال آثار این همایش تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ خردادماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه هنرمندان فیلم ضبط شده از اجرای خود را در واتسآپ به شماره ۰۹۳۸۲۶۸۲۵۰۲ ارسال کنند ادامه داد: هر هنرمند شرکت کننده بایستی یک بیت یا یک مصرع از غزلیات حضرت امام خمینی (ره) را انتخاب و پس از خوشنویسی همزمان حداکثر ۵ دقیقه از اجرای خود را ضبط و ارسال کند.

حجت الاسلام خدایاری با بیان اینکه قالب‌های انتخاب شده برای خوشنویسی آزاد است، اضافه کرد: آثار ارسالی در فضای مجازی به نام خود هنرمند منتشر خواهد شد و در هنگام اجرا و ضبط، موسیقی حزن انگیز به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) امتیاز خواهد داشت.

کد خبر 4940949

منبع: مهر

کلیدواژه: خوشنویسی امام خمینی ره ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین عید سعید فطر ایلام روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی یاسوج امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با شب شهادت امام صادق(ع) مراسم عزاداری در میدان شهرری برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق (ع)عصر امروز و از ساعت ۱۶ با حضور مداحان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است