Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@10:46:40 GMT

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۸۶۴

سیستم پیمایشی پرداخت عوارض در قزوین اعمال می‌شود

علی فرخزاد گفت: براساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آزادراه‌ها، قرار بر این است که عوارضی کرج تا قزوین براساس پیمایش رانندگان محاسبه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخزاد در گفت‌وگو با  صبح‌ قزوین؛ با اشاره به طرح پیمایشی شدن عوارضی محمدیه و جابه‌جایی دوربین آبیک اظهار کرد: بحث جابه‌جایی دوربین آبیک به طور کل منتفی شد و طبق تصمیم‌گیری‌هایی که در وزارت راه و شهرسازی و شرکت آزادراه‌ها انجام شده‌است طرح پیمایشی آزادراه‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تصمیم شرکت آزادراه‌های کشور در سه نقطه از مسیر بزرگراه‌های قزوین_کرج، هشتگرد، نقطه‌ی پیش از شهرستان آبیک و محمدیه دوربین نصب می‌شود و هر فردی که از این دوربین‌ها عبور می‌کند ملزم به پرداخت یک سوم از عوارض است.

معاون عمرانی استاندار اذعان کرد: خودروهایی که از آبیک، محمدیه و مهرگان به سمت قزوین درحال حرکت هستند ملزم به پرداخت مبلغ ۴۰۰ تومان به عنوان عوارضی هستند.

وی گفت: پلاک‌های تاکسی، پلاک‌های ت، و پلاک‌های عمومی عین، سواری‌ها، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها ۵۰ درصد از این مبلغ یعنی حدود ۲۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت می‌کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: با توجه به اینکه نصب دوربین‌های شهرستان آبیک و هشتگرد حدود یک و نیم ماه زمان لازم دارد و شهروندان تا زمان نصب این دوربین‌ها با گذر از عوارضی محمدیه بر اساس اعلام استان و پلاک‌های استان یعنی پلاک‌های ۷۹ و ۸۰، پلاک‌های ت و عین، سواری، اتوبوس و مینی‌بوس مبلغ ۴۰۰ تومان را به عنوان عوارضی پرداخت کنند.

وی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راهور، ما پلاک‌های مزبور را استخراج کرده و برای وزارت راه ارسال کردیم و امیدواریم بر اساس تعهدی که وزارت راه و شهرسازی نسبت به آزادراه‌ها دارد سیستم پیمایشی تا هفته‌ی آینده اعمال شود.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادراه ها وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم

امیرحسین بانکی‌پور، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح لایحه حجاب و عفاف گفت: «به کسی که کشف حجاب کرده بار اول یک میلیون و نیم جریمه معلق اختصاص پیدا می‌کند. اگر مجددا تصویر او در دوربین‌ها دیده شد. جریمه دوم ۳ میلیون تومان می‌شود ضمن آن که یک و نیم میلیون می‌شود بنابراین ۴ میلیون و نیم برایش نوشته می‌شود که بعد از سه هفته باید پرداخت شود. برای شناسایی کامل هویت فرد، تمام دوربین‌های فروشگاه‌ها و ادارات لینک به فراجا می‌شود.»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۶ اردیبهشت
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • (ویدیو) ترافیک فوق سنگین آزادراه رشت-قزوین نرسیده به رودبار
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود