Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@03:44:06 GMT

امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۹۳۸

امام خمینی(ره) قطب نمای انقلاب اسلامی است

استاد حوزه علمیه گفت:امام خمینی(ره) مانند یک‌قطب نما انقلاب اسلامی را هدایت می‌کند، است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام هادی حسین پور استاد حوزه علمیه سه شنبه‌شب در مراسم ارتحال امام (ره) در مسجد جامع سبزوار بابیان اینکه شیوه و سیره امام خمینی (ره) برای ما نقشه راهی است برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: این شیوه همانند یک‌قطب نما در به هدف رساندن انقلاب عمل کرده که در صورت اطاعت از جهت‌یابی آن به مقصد خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با برشمردن ویژگی‌ها و خصوصیت‌های این رهبر عظیم عنوان کرد: ایمان به خدا، توجه به آحاد مردم به‌ویژه محرومان و نهراسیدن از دشمن از این شاخص‌ها امام خمینی (ره) بوده است.

حسین پور در ادامه بابیان اینکه دشمن‌شناسی یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی است که می‌توان از رفتار و کردار ایشان آموخت تأکید کرد:امام (ره) دشمن را به خوب می‌شناخت و اهل عقب‌نشینی در برابر خواسته‌های دشمنان نبوده‌اند و هیچ‌گاه و در هیچ مقطعی از زندگی پربارش وحشتی از دشمنان به دل راه ندادند

 این استاد حوزه علمیه بابیان اینکه امام خمینی (ره) مسائل جامعه را به‌صورت دقیق زیر نظر داشتند افزود: از توصیه‌های امام خمینی(ره) به نمایندگان مجلس عدالت اسلامی، رسیدگی به محرومان و ایستادگی در برابر مطامع  قدرت‌های شیطانی بود.

وی همچنین با اشاره به رهبری امام خامنه‌ای پس از ایشان تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرزندی خلف برای امام و ادامه‌دهنده راه ایشان بوده و به‌خوبی توانسته است کشتی انقلاب را در تلاطم دریای خروشان دسیسه‌ها راهبری کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • مطهری امام
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها