Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:18:59 GMT

مفقودشدگان در کوه‌های خوسف پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۶۹۷۹

مفقودشدگان در کوه‌های خوسف پیدا شدند

محمد ولی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد برای جمع‌آوری گیاه دارویی (زیره) به مناطق کوهستانی روستاهای «بین‌آباد» و «آرک» خوسف رفته بودند.

وی بیان کرد: ساعت ۱۵ هنگامی که قصد برگشت از کوهستان را داشتند به دلیل طولانی و صعب العبور بودن مسیر، دچار ضعف و بدحالی شده و مسیر خود را گم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول جمعیت هلال احمر خوسف اظهار داشت: ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه اعضای خانواده این افراد با سامانه ۱۱۲ تماس گرفتند و موضوع را با امداد و نجات جمعیت هلال احمر در میان گذاشتند.

وی تصریح کرد: در اسرع وقت یک تیم محلی، یک تیم امداد و نجات هلال احمر و یک تیم نیروی انتظامی از شهرستان خوسف به منطقه مذکور اعزام شدند.

ولی زاده یادآور شد: تلاش تیم‌های امداد و نجات و نیروی انتظامی تا ساعت سه بامداد ادامه داشت و در نتیجه ساعت پنج مفقودشدگان تحویل خانواده خود شدند.

وی گفت: این افراد خودرو سواری خود را در یکی از مناطق پایین دست کوهستان پارک کرده بودند که هنگام برگشت محل آن را نیز فراموش کرده بودند.

مسوول جمعیت هلال احمر خوسف افزود: با دریافت نشانه‌های احتمالی محل پارک خودرو، ماشین مفقودشدگان نیز بعد از یک ساعت تلاش پیدا و در اختیار مالک آن قرار گرفت.

برچسب‌ها خوسف خراسان جنوبی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوسف خراسان جنوبی سازمان امداد و نجات هلال احمر خوسف خراسان جنوبی سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.
وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ امشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 6089434

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی