Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@00:54:41 GMT

مسکن انقلاب در راه است

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۰۵۴

مسکن انقلاب در راه است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم طرحی تحت عنوان «طرح ملی مسکن انقلاب» را دنبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمدرضا میرتاج الدینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به رادیو اقتصاد گفت: مسکن مهر دو فاز بود ولی در این طرح چهار فاز درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار داشت: مسکن انقلاب علاوه بر دوفاز مسکن مهر یعنی خانه اولی ها و خانه های روستایی، حوزه حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده را هم شامل می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه شد که نمایندگان مجلس و برخی از دولتمردان نگاه شان از خانه محقر و ساده جماران به سمت ویلا های لواسان رفت و همینطور چرا شهرداری کرمانشاه خانه یک خانم بی سرپناه را خراب می کند و صدای او به جایی نمی رسد، گفت: این نتیجه دور افتادن از خط امام و گرایش به سمت اشرافی گری است.

 وی در ادامه افزود: هر سال و هر زمان افکار و اندیشه حضرت امام پویاتر و زنده تر می شود. دیدگاه ها و خط امام مشعل راه مردم و مسئولان در مسیر صحیح است.

وی گفت: هر مقداری که از نورانیت این مشعل یعنی فکر و اندیشه امام در عرصه های مختلف بهره مند شدیم همان مقدار در مسیر صحیح حرکت کردیم در عوض هر مقداری که از ایده ها و آرمان های امام در عمل و در تفکر فاصله گرفته ایم همان مقدار هم از راه باز مانده ایم.

 نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم افزود: یکی از مولفه های تفکر و شاخص های اندیشه حضرت امام حمایت از مستضعفان و محرومان بود.

وی اظهار داشت: سطح زندگی امام بسیار ساده و در حد مردم عادی جامعه بود و هم  خود حامی، طرفدار و پشتیبان مستضعفان و محرومان بود و می فرمود «یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد.»

میرتاج الدینی یادآورشد: این تفکر و اندیشه مبنای تصمیمات حکومتی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد