Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@15:34:52 GMT

چین گزارش آسوشیتدپرس را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۱۹۲

چین گزارش آسوشیتدپرس را رد کرد

چین امروز (چهارشنبه) تاکید کرد، گزارش خبری که اعلام کرده پکن در تشریک اطلاعاتش درباره ویروس کرونا با سازمان بهداشت جهانی تعلل کرده، کاملا نادرست و غیرواقعی است.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین این اظهارات را درجریان یک کنفرانس خبری روزانه و در پاسخ به سوالی درباره گزارش تازه منتشر شده خبرگزاری آسوشیتدپرس مطرح کرد؛ گزارشی که می‌گوید سازمان بهداشت جهانی به خاطر تاخیرهای چشمگیر از سوی پکن برای تشریک اطلاعات مربوط به شیوع ویروس کرونا، در انجام اقدامات به موقع شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال سخنگوی وزارت امور خارجه چین از انگلیس به خاطر اظهارات وزیر امور خارجه‌اش درباره هنگ‌کنگ انتقاد کرد.

وی گفت: انگلیس هیچ قلمرو قدرت یا نظارتی بر هنگ‌کنگ ندارد و ثبات و رفاه این دولت‌شهر تنها از سوی نیروهای خارجی تهدید می‌شود.

دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس روز سه‌شنبه گفته بود که چین با سرکوب‌هایش در حال نابودی هنگ‌کنگ است./ایسنا

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه

دیوید کامرون وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی سعی کرد تا مفاد پیش نویس توافق آتش بس ارائه شده به حماس را «سخاوتمندانه» جلوه داده و توپ را در زمین این گروه بیاندازد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کامرون امروز دوشنبه درحالیکه رژیم صهیونیستی تا کنون مانع از دستیابی به توافق آتش بس در غزه بوده است، گفت که امیدوار است حماس پیشنهاد پیش روی خود را بپذیرد.

غرب با تلاش برای انداختن توپ در زمین حماس با همدستی اسرائیل پیشنهادهایی را ارائه می‌دهد که به نظر برای این گروه قابل قبول نیست. کامرون همچنین گفت: این جنگ تا زمانیکه همه اسرا آزاد نشوند، پایان نخواهد یافت.

آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!

وی در جریان نشست ویژه مجمع اقتصاد جهانی در ریاض مدعی شد که رهبری حماس و افراد مسئول عملیات 7 اکتبر باید برای داشتن افق سیاسی یک راه حل دو دولتی، غزه را ترک کنند.

وزیر خارجه انگلیس ادعا کرد که این پیشنهاد شامل یک آتش بس پایدار 40 روزه و آزادی احتمالا هزاران اسیر فلسطینی در قبال آزادی اسرای اسرائیلی می‌شود.

کامرون با ادعای اینکه پیشنهاد «خیلی سخاوتمندانه» است، افزود: تمام فشار در جهان و همه چشم‌ها در جهان باید روی آنها (حماس) باشد و بگوید که توافق را قبول کن.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره توافق آتش بس در غزه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد