Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@19:03:32 GMT

تأکید حزب‌الله بر شکست قانون «سزار»

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۲۱۹

تأکید حزب‌الله بر شکست قانون «سزار»

نماینده فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان اعلام کرد، قانون آمریکایی موسوم به «سزار» علیه سوریه شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «ابراهیم الموسوی» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان (فراکسیون الوفاء للمقاومه) بر شکست قانون جدید آمریکا علیه سوریه «سزار» برای تشدید تحریم‌ها علیه این کشور و حامیانش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الموسوی در توییتر خود نوشت: قانون سزار که یکی از جنبه‌های جنگ آمریکا علیه سوریه و لبنان است، تجاوزی جنایتکارانه علیه لبنانی‌ها و سوری‌ها با هدف فشار اقتصادی و مالی و تلاش برای محاصره دو کشور می‌باشد (اما) سرنوشت این قانون شکست است. جنگ اقتصادی را برای (جبران) آنچه در جنگ نظامی نتوانسته‌اید محقق کنید، به کار نگیرید. فرزندان کسی که در قلعه خیبر را از جا کند، قانون سزار را شکست خواهند داد.

 

با آغاز ماه جدید میلادی (ژوئن) قانون آمریکا علیه سوریه موسوم به سزار (یا قیصر) وارد فاز اجرایی شد؛ قانونی که تحریم‌های شدید علیه ملت سوریه وضع و محاصره اقتصادی آن را تشدید کرده و بندهایی علیه متحدان دمشق دارد که آنها را از بازسازی سوریه و حمایت از دولت این کشور بازمی‌دارد.

در همین زمینه «حیان سلیمان» معاون وزیر برق سوریه اعلام کرد، این کشور گام‌های عملی برای مقابله با قانون آمریکایی موسوم به «سزار» را آغاز کرده و بر حمایت متحدان خود در ایران، عراق، لبنان، روسیه و چین تکیه دارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب الله سوریه لبنان آمریکا علیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

علی بابایی کارنامی، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : اصلاح ماده ۵ قانون کارگران ساختمانی، منابع بیمه این کارگران را شفاف کرده و دولت را موظف می‌کند که به صورت دوره‌ای گزارش درآمد و هزینه‌های این بخش را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود :  تقریباً بیش از حدود ۵۰۰ هزار کارگر بیمه هستند و بقیه بیمه نیستند و بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه، یک میلیون و سیصد هزار کارگر ساختمانی در کشور امروز لازم است.

بابایی کارنامی اظهار داشت : طبق این قانون، درآمد کارگران ساختمانی از طریق فرمول مشخصی محاسبه می‌شود و دیگر نیازی به ارائه مدارک و مستندات اضافی نیست.

وی افزود : دولت موظف است آیین‌نامه اجرایی این قانون را به سرعت تدوین و ابلاغ کند.

بابایی کارنامی اظهار داشت : حساب رسمی درآمد نشأت گرفته از فرمول درآمدی منشعب پرونده ساختمان در تامین اجتماعی جدا شده است. این اقدام شفافیت لازم را ایجاد می‌کند و سازمان تامین اجتماعی موظف است هر سه ماه یکبار به مجلس گزارش دهد.

وی افزود :  در قانون جدید، تمهیداتی اندیشیده شده است که با کد ملی هر کارگر می‌توان به راحتی مشخص کرد که آیا او در زمره کارگران ساختمانی است یا خیر.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : حل مشکلات دیگر کارگران ساختمانی مانند ایام بیماری و غرامت بیکاری در دستور کار مجلس دوازدهم قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی