Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره هایی مانند دله آلی و پائولو دیبالا، برای آگاهی بیشتر جامعه تلاش می کنند.

طرفداری - تشویق مردم به ماندن در خانه، یکی از رسالت های اصلی افراد مشهور جامعه است و دله آلی با دعوت از دیبالا به چالش بازی ویدئویی، به خوبی این موضوع را نشان داده است.

به گزارش دیلی استار، در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا، تب و تاب بازی های ویدئویی آنلاین دوباره داغ شده و پس از برگزاری چندین دوباره مسابقات FIFA 20، دور جدید با دعوت دله آلی از ستاره یوونتوس آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالش «گیمرهای بدون مرز» نام دارد، توجه 42 میلیون بیننده از سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است. از 72 کشور جهان، افراد زیادی در این چالش شرکت کرده اند تا با یکدیگر بازی کنند.

حضور الکساندر آرنولد و ژائو فلیکس در مسابقات FIFA 20

از دیگر افراد مشهوری که قرار است در این چالش شرکت کنند، می توان به ژائو فلیکس، ستاره روخی بلانکوس، الکساندر آرنولد از لیورپول و لیام پین، خواننده گروه One Direction اشاره کرد. تمامی این ستاره ها برای جایزه 1.5 میلیون دلاری که قرار است به مقابله با ویروس کرونا اهدا شود، بازی می کنند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴