Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: این روزها که کشور روزهای سرنوشت‌سازی را می‌گذراند، بیش از همیشه نیازمند توجه به آموزه‌های اصیل امام خمینی (ره) هستیم. ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: ایام نیمه خرداد برای ملت ایران یادآور یکی از تلخ‌ترین و دشوارترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی است، روزهایی که امام امت دعوت حق را لبیک گفت و خیل علاقمندان و دوستدارانش را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوریت و اسلامیت نظام دو یادگار سترگ امام راحل (ره) است که تا همین امروز جمهوری اسلامی ایران را از گزند تندبادهای زمانه و دشمنی‌های دشمنان حفظ کرده است.

واعظی تاکید کرد: حافظه جمعی ملت ایران از ایشان انبوهی از صفات و خصایل نیکو به یاد دارد؛ اخلاق، مهربانی، مردم‌مداری، تدبیر، هوشمندی، کیاست و ده‌ها منقبت دیگر که میلیون‌ها ایرانی را چنان شیفته کرد که تا سرحد جان پای آرمان‌هایش ایستادند و انقلاب بزرگ اسلامی به پیروزی رساندند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: این روزها که کشور روزهای سرنوشت‌سازی را می‌گذراند، بیش از همیشه نیازمند توجه به آموزه‌های اصیل او هستیم، پیش از همه به وحدت کلمه که اکسیر غلبه بر همه موانع و دشمنی‌ها و مشکلات است.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خمینی (ره) محمود واعظی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره محمود واعظی امام خمینی ره محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری

در پی درگذشت حاجیه خانم معصومه حائری یزدی حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی کمساری، رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام تسلیت در پی می آید:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت همسر مکرّمه آیت الله شهید حاج سید مصطفی خمینی، حاجیه خانم معصومه حائری یزدی موجب تأثر فراوان گردید.

جایگاه آن بانوی با فضیلت، پرهیزگار و فداکار در بیت شریف امام راحل عظیم الشان و تحمل سختی های دوران مبارزات امام خمینی(س) پس از شهادت همسر گرامی شان، آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی در دوران تبعید، و تحمل رنج های فراوان، از ایشان همسری نمونه یک شهید به یادگار گذاشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بیت شریف و رفیع امتم امام خمینی (س) و فرزندان داغدیده ایشان برای آن بانوی محنت کشیده انقلاب، غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال دارم.

علی کمساری

رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند