Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:41:15 GMT

حرکت امام راحل(ره) نوری در جهان ظلمت ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۴۷۱

حرکت امام راحل(ره) نوری در جهان ظلمت ایجاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید حسن عاملی ظهر چهارشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) که در مصلای اردبیل برگزار شد با اشاره به شخصیت بی‌نظیر و والای امام خمینی (ره) اظهار کرد: حرکت امام راحل (ره) نوری در جهان ظلمت ایجاد کرد و هیچ شخصیتی به‌غیر از حضرت امام خمینی (ره) نمی‌توانست این حرکت تاریخی و بزرگ را به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به زندگی ساده حضرت امام خمینی (ره) تاکید کرد و اظهار داشت: رهبری که زندگی‌اش اینگونه باشد می‌تواند بر جهان تأثیر گذارد و مسئولان نیز باید زندگی خود را با زندگی و سیره حضرت امام (ره) هماهنگ کنند.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و ایشان بر «نه شرقی و نه غربی» تاکید داشتند؛ تا آن زمان هیچ کشور و شخصیتی در جهان جرأت بیان این مساله را نداشت.

عاملی به مردم سالاری دینی و تاکید امام خمینی (ره) به قید اسلامیت بر دموکراسی اشاره کرد و اذعان داشت: این حرکت حضرت امام (ره) تأثیری شگرف بر لیبرالیسم جدید گذاشت به‌طوری که لیبرالیسم از اصول خود یک به یک استعفا داد.

وی با اشاره به تأثیر گفتمان امام خمینی (ره) در ایران و جهان، تاکید کرد: گفتمان حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران اسلامی غرور و عظمت بخشید و امروز بر اساس همین گفتمان شاهد سرعت تحولات مختلف و عظمت ایران اسلامی در جهان هستیم.

کد خبر 4941012

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اردبیل سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان بیرجند قزوین ایلام عید سعید فطر سالروز ارتحال امام خمینی روز قدس ستاد مقابله با کرونا آتش سوزی حضرت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی