Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:22:24 GMT

تیم‌های غواصی در حاشیه سد کرج مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۷۵۱۴

تیم‌های غواصی در حاشیه سد کرج مستقر شدند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به تعطیلات پایان هفته و اعمال کنترل‌های مراقبتی اعمال شده در طول محور کرج - چالوس، گفت: اقدامات لازم به منظور جلوگیری و کاهش غرق شدگی ها در بستر رودخانه کرج در دستور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح نژاد با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای کاهش غرق شدگی ها در حاشیه رودخانه کرج، افزود: نیروهای نجات غریق و غواص در نقاط حادثه خیز مستقر شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: قایق‌ها به صورت مستمر در محدوده سد کرج به ویژه نقاط حادثه خیز گشت زنی می‌کنند تا مسافران و گردشگران به آب نزدیک نشوند.

فلاح نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دهیاران و همچنین جوامع محلی برای اعلام هشدار به مسافران، افزود: تابلو و بنرهای حاوی هشدار در حاشیه رودخانه کرج نصب شده است.

او با اشاره به انجام گشت‌های مکرر پلیس و عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای در محور کرج - چالوس، گفت: پیشگیری از رانندگی‌های ناایمن و پارک غیرمجاز خودروها در نقاط حادثه خیز این محور نیز در راستای جلوگیری از بروز تصادفات لحاظ شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران گشت زنی امداد و نجات رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج

حمیدرضا نامداری در حاشیه بازدید از پروژه انتقال فاضلاب خط چهار حصار کرج افزود: با توجه به اهمیت زیست محیطی بستر و حریم رودخانه کرج تا خرداد ماه سال جاری شبکه جمع آوری فاضلاب خط چهار حصار کرج تکمیل می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفع مشکلات زیست محیطی و دفع بهداشتی فاضلاب، این پروژه به طول حدودسه هزارو ۵۰۰ متر در دست اجرا قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز در ادامه تاکید کرد: با تکمیل این شبکه جمع آوری فاضلاب ، ۶۰۰ انشعاب فاضلاب به ساختمان های منطقه حصار کرج با جمعیتی حدودهفت هزارو۵۰۰ نفر واگذار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود